תקלות הוספה למעקב +

כתבות אחרונות

 

זכרתם לשנות שעון בטלפון? דיווחים על תקלות בסלולר

הלקוחות התבקשו לעדכן את הטלפונים הסלולריים לזמן יוון, שם שעון החורף מתחיל ב-27 לאוקטובר - כמו שיקרה השנה בישראל

קובי ישעיהו 08.09.2013

"יש התפוצצות מידע ברשת - כשזה נופל זו חתיכת נפילה"

טעות ההקלדה השבוע בבורסה בת"א שהביאה למחיקת כ-99% ממניות החברה לישראל, היא המשך ישיר לסדרת התקלות שתקפו את האתרים הגדולים בעולם במהלך החודש האחרון ■ אנליסטים: "התוהו ובוהו ברשת ילך ויגדל, וכך גם הנזקים"

גד פרץ 27.08.2013

הושבתו 2 תחנות הכוח הכי חדישות של חברת החשמל

מיסב שמן לא תקין הביא להשבתת התחנות ברמת חובב ובחגית בעונת שיא הביקוש לחשמל ■ תיקון התקלה עשוי לארוך שבועות רבים

עמירם ברקת 19.08.2013

הוט: תקלה בחלק מממירי מג'יק HD; הלקוחות זועמים

המליצה לבצע אתחול של המכשיר, אך האתחול לא פתר את התקלה לכל הלקוחות

שירות גלובס 15.08.2013

לקוחות יס מקס לא היו יכולים לצפות בערוצים במשך שעות

(עדכון) - ללקוחות עם ממירים מהדור הקודם (כלומר שאינם באיכות צפייה HD) נתקלו הבוקר בקשיי צפייה ■ הצפייה בכל שאר הממירים תקינה ■ yes שלחה ללקוחות הודעת טקסט המעדכנת בדבר התקלה

מיכל רז-חיימוביץ' 05.08.2013

מהן התקלות הנפוצות במזגנים - וכמה עולה לתקן אותן?

ממילוי גז ועד רעש בלתי נסבל - שורת תקלות מריצות אותנו לחפש טכנאי מזגנים ■ "גלובס" בדק, בעזרת אתר "מידרג", מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון

אפרת אהרוני 16.07.2013

נזקי התקלה בשמן - כ-22 מ' ד'; תקבולי הביטוח - 10.8 מ' ד'

באמצע אפריל הודיעה שמן כי עצרה את פעולות הקידוח "ים 3" בשל לחצים גבוהים של גז ■ התקלה תוקנה לפני כשבועיים ■ חברות הביטוח העבירו לחברה ולשותפיה תגמולים ראשוניים של 4.5 מ' ד' בלבד מתוך הסכום

משה גולן 30.06.2013

הוט מובייל: התקלה תוקנה; לקוחות מתלוננים שעדיין אין שירות

ל"גלובס" נודע כי לקוחות באזורים שונים בארץ לא הצליחו הבוקר להוציא או לקבל שיחות או לגלוש באינטרנט, לסירוגין ■ הוט מובייל: לקוח שעדיין חווה שיבושים מתבקש לכבות ולהדליק מחדש את המכשיר ■ ואולם, לקוחות עדיין חווים קשיים

יוסי ניסן 13.06.2013

תקלה ב-yes: קשיים בצפייה בתכני VOD ותוכניות מוקלטות

מ-yes נמסר כי הצפייה בשאר הערוצים מתקיימת כרגיל, וכי התקלה בטיפול וצפויה להיפתר באופן הדרגתי לכלל הלקוחות עד לשעות הלילה

מיכל רז-חיימוביץ' 01.05.2013

ארה"ב: ידעו מראש על תקלה במערכת המסחר ולא דיווחו

עיתון ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח כי גורמים בבורסת ה-CBOE ידעו מראש על התקלה הצפויה במערכת המסחר באופציות שנגרמה ביום חמישי אך לא דיווחו עליה

פאדי מועלם 27.04.2013

אלפי רכבי טויוטה, הונדה וניסאן בישראל נקראים למוסך

טויוטה, ניסאן והונדה יזמנו לתיקון 4.3 מיליון מכוניות בעולם

שירות גלובס 11.04.2013

שטראוס אוספת מהמדפים גביעי קוטג' 5% מקולקלים

מדובר בגביעים שתאריך התפוגה שלהם הוא 21.3 ■ שטראוס: "אנו מתנצלים בפני הצרכנים ומזמינים את כל מי שרכש מוצר זה לפנות למוקד השירות לבירור ופיצוי"

שירות גלובס 11.03.2013
תקלות | לפני כולם

לקוחות הוט מובייל קיבלו הודעת ניתוק שגויה על חוב

אופס, טעות: מוקד הוט מובייל מוצף בפניות, וזמן ההמתנה ארוך מהרגיל בגלל התקלה ■ המוקדנים מודים כי ההודעה נשלחה בטעות ללקוחות שאין להם חובות

גד פרץ 03.03.2013
חברות סלולר | לפני כולם

בר-טל: "דרישת המידע מחברות הסלולר - ללא אישור"

מנכ"ל משרד התקשורת ביטל בקשה ששלח אגף ההנדסה במשרד בעקבות התקלה בפלאפון ■ הבקשה נועדה לברר האם ישנן נקודות כשל ברשתות הסלולריות ■ בר-טל: "נושא שרידות הרשתות מטופל מול צה"ל ומערכת הביטחון"

גד פרץ 14.02.2013
חברות סלולר | לפני כולם

פלאפון: נמצא המקור לתקלה שהפילה את הרשת

ל"גלובס" נודע כי שילוב נדיר של תקלה במתג איתותים, שתקף את המרכזייה הראשית של פלאפון, הוא זה שהביא לנפילת הרשת בשבוע שעבר ■ פלאפון אמנם הצליחה להתגבר על התקלה במהירות, אך הציעה פיצוי זניח ללקוחות

גד פרץ 12.02.2013

אחרי פלאפון: חברות הסלולר ידווחו על תקלות פוטנציאליות

בעקבות התקלה בפלאפון, משרד התקשורת מפרסם שימוע שמטרתו עדכון בתוכניות ההנדסיות שחברות הסלולר מעבירות למשרד

גד פרץ 07.02.2013

   5678910111213141516171819   

   נמצאו 356 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 23

צרו איתנו קשר *5988