רמי שביט השיק השבוע רשת סופרמרקטים חדשה, תוך הכרזת מלחמה על כל השחקנים בענף ■ האם ההשקעה הגדולה תשתלם, מה יעשו שאר השחקנים בגזרת המחיר, והאם היעדים ששביט הציב לעצמו יכולים להתממש תוך 3 שנים?
יו"ר המשביר הצהיר על יעד מכירות של 2 מיליארד שקל בשנה לרשת COST 365, עם סיום פריסת הסניפים ■ בנוסף התחייב: נהיה עם שיעור הרווחיות הנמוך בענף ונגלגל את הרווח לצרכנים ■ בשבוע הבא ייפתח הסניף הראשון בעפולה
תקציב הפרסום של רשת השיווק של המשביר יעמוד על 10 מיליון שקל בשנה
לפי התוכנית של קבוצת המשביר לצרכן, עד סוף 2014 תמנה הרשת החדשה cost 365 כ-30 סניפים, וקצב הפתיחה יעמוד על 5 סניפים ברבעון
דוחות כספייםהמרכז למחקרים צרכנייםהמשביר לצרכןמגה בולמיכל רז-חיימוביץ'ניו פארםקובי ישעיהורמי לוירמי שביטשופרסל