הסגירה הצפויה של רשת לוצ'י מצטרפת לשורה של כישלונות בתחום רשתות האופנה לצעירות ■ הנישה, שנחשבה עד לפני 5 שנים לבוננזה של תחום האופנה, התרסקה בעקבות התחרות הצפופה וכניסת המותגים הבינלאומיים
תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל
לי קופר מהווה את עיקר הפעילות בקונספט שיווק, שמנסה באחרונה למכור גם את בלו בירד ואקספוז שברשותה ■ המו"מ למכירת רשת בלו בירד לאיש העסקים רן פרסברג לא הבשיל לידי עסקה
הסניף מצטרף ל-5 הסניפים הקיימים של הרשת ■ רשת האופנה mam'z נמצאת בבעלות קבוצת רייטיל ישראל, המפעילה את הרשתות ml men ,ml ו-JUMP
אביב, ששימש ב-5 שנים האחרונות כמנכ"ל חברת הבת של סונול - ספרינט מוטורס, ינהל את עסקי הקבוצה שעד כה נוהלו בפועל ע"י אבי מלכה
המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה