מובילאיי (Mobileye)

כתבות אחרונות

 
פרופ' נפתלי תשבי/ צילום: יוסי זמיר

"במובילאיי לא מעריכים נכונה את הקושי מאחורי רכב אוטונומי"

פרופסור נפתלי תשבי, שמחקריו עוסקים בבינה מלאכותית ובלמידה עמוקה, מספר ל"גלובס" על האופן שבו מחשבים ומכונות מנסים לחקות את המוח האנושי באמצעות רשתות נוירונים, על עתיד התחום ("כל מה שיצירתי - מוזיקה, סרטים, אמנות פלסטית - יעבור להיעשות באמצעות בינה מלאכותית) ועל הקושי של טכנולוגיה לחזות התנהגות אנושית

אורי ברקוביץ' 18.01.2019
אינטל / צילום: שאטרסטוק

אינטל ופייסבוק עובדות על שבב בינה מלאכותית

השבב צפוי לצאת לשוק במחצית השנייה של השנה הנוכחית • השבבים אמורים לספק לאינטל אחיזה בשוק הבינה המלאכותית, וספציפית בתחום המחשוב הגדל במהירות

יסמין יבלונקו 08.01.2019
מכונית אוטונומית ניסויית של מובילאיי / צילום: רויטרס

מובילאיי מתרחבת לתחום המיפוי הלאומי

הכריזה ב- CES על שיתוף פעולה עם חברת המפות הלאומית של בריטניה ליצירת מפות דינמיות באיכות גבוהה

דובי בן גדליהו 08.01.2019
פקקים / צילום: איל יצהר

למי אכפת מזיהום אוויר, העיקר לשמור על הקופה: מה יקרה למסי הרכב בשנה הבאה

"גלובס" צלל לעומק הדוח השנתי על ענף הרכב שפרסמה החודש רשות המסים, ומצא שלא טמונות בו בשורות למי שמחכה לירידה במיסוי • חרף העובדה שהכנסות המדינה מהענף זינקו, מסי הרכב בישראל נמוכים מדי, לטענת הרשות • ההנחה על מכוניות היברידיות וחשמליות צפויה לסיכול ממוקד בקרוב, וצמצום המס על שווי השימוש ברכב צמוד לא יקרה בשנת בחירות

דובי בן גדליהו 30.12.2018
קמפוס מובילאיי / הדמיה: משה צור

עסקת ענק: אפקון תבנה את הקמפוס החדש של מובילאיי ב-950 מיליון שקל

אפקון תתכנן ותקים את קמפוס המשרדים והמעבדות החדש של מובילאיי בהר חוצבים בירושלים • הפרויקט יכלול מגדל בן 40 קומות ו-8 בניינים בני 8 קומות, בהיקף כולל של 135 אלף מ"ר

שלומית צור 02.12.2018
ד"ר מייקל ס. מייברי ואמנון שעשוע/ צילום: איל יצהר

מה מחשבי העל יידעו לעשות ואיך ייראה העתיד של הרכב האוטונומי: מייסד מובילאיי ומנהל הטכנולוגיה של אינטל מתנבאים

מתי המכונות יהיו אינטלגנטיות באמת? • כיצד נלמד מהמוח האנושי לפתור בעיות מחשוב? • מה המחשבים הקוונטיים יידעו ולא יידעו לעשות? • איך ייראה עתיד הפיתוח של הרכב האוטונומי? • והאם תנופת המזעור בדרך לקצה גבול היכולת? • מייק מייברי, מנהל הטכנולוגיות של אינטל והאיש שמתכנן את העתיד הרחוק שלה, משרטט בשיחה עם מייסד מובילאיי אמנון שעשוע את תשע החזיתות הגדולות שעולם ההייטק יתייצב בפניהן

אורי ברקוביץ' 10.11.2018
אינטל / צילום: שאטרסטוק

אתגר הבינה המלאכותית הגדול של אינטל: להתמודד עם אנבידיה והסינים בעזרת מובילאיי

רכישת מובילאיי העניקה לאינטל את הזדמנות חייה להישאר על המגרש בעולם מעבדי הבינה המלאכותית, שבו הייתה עלולה להיות מובסת • אנבידיה, שהייתה חברת נישה, הפכה למובילת המחשוב בתחום הבינה המלאכותית בשנים האחרונות • פרשנות

אורי ברקוביץ' 09.11.2018

פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס יקימו בישראל מערך תחבורה שיתופית חשמלית ואוטונומית

המיזם, שהקמתו תתחיל בשנה הבאה, צפוי לכלול מאות כלי רכב חשמליים והוא זוכה לתמיכה ממשלתית • השלב המסחרי המלא של הפרויקט צפוי לקראת 2022

דובי בן גדליהו 30.10.2018
סטיב מנוצ'ין / צילום: שאטרסטוק

מדוע בוטל הביקור של שר האוצר האמריקאי סטיבן מנוצ'ין בחברת מובילאיי?

ל"גלובס" נודע כי מנוצ'ין היה אמור לבקר בחברת מובילאיי ולנסוע ברכב אוטונומי ברחובות ירושלים, אך הביקור בוטל לאחר שהתברר כי לחברה אין רכב אוטונומי משוריין, והשירות החשאי האמריקאי סירב להתיר למנוצ'ין לנסוע בירושלים ברכב רגיל

עמירם ברקת 21.10.2018
אמנון שעשוע/ צילום: איל יצהר

רכב אוטונומי: דחיית המימוש לא מאטה את תעשיית ההשקעות

למרות שהתחזיות להשקה הסדרתית של רכב אוטונומי הולכות ומתרחקות, יגיעו בשלהי אוקטובר נציגי תעשיית הרכב וההון סיכון העולמית לישראל לכנס השנתי של תחבורה חכמה, בחסות משרד רה"מ • מה מחפשים כאן סוגרי העסקאות של טויוטה, יונדאי ופורשה, ומה השלב הבא בהשקעות הסיניות בישראל?

דובי בן גדליהו 27.09.2018
פרופסור אמנון שעשוע  / צילום: מיכל רז חיימוביץ

בשנים הקרובות תמשיכו לשבת מאחורי ההגה ולנהוג בעצמכם

לקראת רבעון סוער באוטו-טק המקומי, מה סבור אמנון שעשוע על עתיד הרכב האוטונומי (כרגע לא להמונים), היכן מסתתר הערך המוסף הסמוי של אינטל בעסקה עם מובילאיי ואיך מצרפים את טויוטה וסין לחבילה • וגם: מי עשוי להיות היוניקורן הישראלי הבא בענף

דובי בן גדליהו 29.08.2018
נפתלי בנט / צילום: ענבל מרמרי

המל"ג תקצה 25 מיליון ש' להקמת מרכז מחקר לתחבורה חכמה

המועצה להשכלה גבוהה פירסמה באחרונה קול קורא לאוניברסיטאות, במסגרת תוכנית ממשלתית לקידום תחום התחבורה החכמה בישראל • המטרה המרכזית: חיבור בין חוקרים לתעשייה, ויצירת קהילה אקדמית שתרכז מחקר עולמי

עמרי זרחוביץ' 21.08.2018
דני גלוטר / צילום: תמר מצפי

כך מתכננת חברת השבבים מחולון להרוויח מהרכב האוטונומי

כבר 13 שנה שדני גלוטר, מייסד חברת בדיקות השבבים אופטימל פלוס, מפלס את דרכו למעורבות בכל מוצר אלקטרוניקה שאנחנו רוכשים • עכשיו, כששוק השבבים העולמי ממריא בהובלת ענף האוטומוטיב, הטכנולוגיה שלו חוסכת כסף לאאודי ולטסלה, והוא בטוח שזאת רק ההתחלה • "נבדוק כל שבב של כל רכב. בסוף גם מובילאיי תעבוד איתנו, כרגע יש שם יהירות לא בריאה"

טל שחף 21.08.2018
שר האוצר, משה כחלון / צילום: איל יצהר

המס מעסקת סודהסטרים: כמיליארד שקל בלבד

אקזיט הענק לא ישפיע באופן מהותי על תקציב המדינה • מרבית בעלי המניות של סודהסטרים הם זרים, ולכן מדובר בהכנסות ממס של 1-1.2 מיליארד שקל בלבד

עמירם ברקת ואלה לוי-וינריב 20.08.2018

מעבדת הניסויים של העולם: הכירו את הסנד-בוקס ניישן

חצופים, פזיזים, חסרי סבלנות, לא פראיירים • יש הרבה תכונות שאפשר לייחס לישראלים, ועל רובן נוהגים לדבר באופן לא מחמיא • אבל זה גם מה שמושך חברות ענק גלובליות להשתמש בה כ"ארגז חול" של ניסוי וטעייה

צאלה קוטלר הדרי 03.08.2018
ג'ק וויסט/  צילום: רפי קוץ

"כשהמכונית האוטונומית מדברת עם הנוסעים - הם מאמינים לה"

המשימה של ג'ק ווסט, מהנדס הנהיגה האוטונומית של אינטל המחזיקה במובילאיי, היא לגרום לאנושות לסמוך על כלי רכב שנוהגים בעצמם, למרות התאונות והחשש להוריד ידיים מההגה • בשיחה עם "גלובס" הוא מסביר איך גורמים לאלגוריתם לנהוג כמו בן אדם, מדוע המכונית צריכה להסביר לנוסעים את החלטותיה, ומתי דווקא עדיף שהיא תשתוק

טל שחף 28.07.2018

   34567891011121314151617   

   נמצאו 360 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 23