הכניסה של מובילאיי לפיתוח חבילה מלאה של שירותי תחבורה אוטונומיים דוחפת שחקניות ענק גלובאליות לצעדי נגד • באיידו הסינית מנסה לאיים על ההגמוניה של מובילאיי בתחום המצלמות וגוגל מסמנת טריטוריה באירופה • רק הרגולטור הישראלי עדיין לא מתעורר
בוב סוואן אמר את הדברים במסגרת אירוע להשקת מרכז סטארט-אפים של אינטל בת"א בשם Ignite שינהל צחי וייספלד, לשעבר מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט • עוד אמר סוואן: "השקענו בישראל 40 מיליארד דולר לאורך השנים – במחקר ופיתוח, במפעל, במובילאיי ובאינטל קפיטל, ונמשיך להשקיע"
לפי אינטל, המרכז החדש, ששמו Ignite, יפעל "להאצת חברות סטארט-אפ ישראליות בשלבים מוקדמים. היא תתחיל בישראל ולאחר מכן תתרחב למדינות נוספות" • צחי וייספלד, שינהל את המרכז, היה מנהל תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של מיקרוסופט
יו"ר חברת הרכב האמריקאית הגיע לישראל לרגל הקמת מרכז המחקר של החברה • במפגש עם עיתונאים הוא דיבר על אי הוודאות שיוצרת מלחמת הסחר לתעשיית הרכב, מסביר למה עדיין אין רכב אוטונומי על הכביש, ואומר: "אם נתאהב בטכנולוגיה ונשאיר את האדם בחוץ, נחיה בחברה דיסטופית"
מדובר בחברה משותפת של פולקסווגן, מובילאיי וצ'מפיון מוטורס • השירות אושר באירופה וצפוי להתחיל לפעול בישראל בעוד כשלוש שנים • במקביל, מובילאיי נכנסת לשת"פ אסטרטגי בתחום המשאיות
רכבת אווירית של בכירים מתעשיית הרכב העולמית תגיע ביוני לתערוכת "אקומושן" השנתית • הם יגלו ענף חדשני שמפתח טכנולוגיות גם לתחום הביטחוני, הפיננסי והרפואי, את מובילאיי שרוצה לשנות את עולם ההסעות האוטונומיות ואת החברה שעשויה להיות המובילאיי הבאה
את המהלך תוביל בקבוצה מובילאיי, שתפתח חבילת מקיפה של פתרונות תחבורה שיתופיים ואוטונומיים בנוסח WAYMO
החטיבה, שבסיסה בקליפורניה, הוקמה על בסיס סטארט-אפ אמריקני אותו רכשה מובילאיי, במימון אינטל, באוקטובר אשתקד תמורת סכום המוערך בכמה עשרות מיליוני דולר
עתידה של מובילאיי תלוי במידה רבה בעלייתו לכביש של הרכב האוטונומי • מה המכשולים שניצבים בדרכם, מדוע הציפיות לשירות מסחרי של מוניות ללא נהג בישראל ב-2022 נראות כרגע אופטימיות מדי, ומה הסיכונים הכרוכים בהרחבת הנוכחות בסין • שנתיים לעסקת אינטל-מובילאיי: כתבה שלישית בסדרה
לצד חברות האוטו–טק המבוססות, מופיעות מתחת לרדאר עוד ועוד חברות צעירות שמפתחות טכנולוגיות מרתקות • מה הקשר בין פסיכולוגיה וריחות לרכב, איך ממציאים מחדש את הרכב החשמלי, וכיצד יתרוממו לאוויר מכוניות הדור הבא • שנתיים לעסקת מובילאיי: כתבה שנייה בסדרה
במלאת שנתיים לרכישת מובילאיי ע"י אינטל, יצאנו לבדוק לאן התקדם ענף האוטו-טק הישראלי מאז • מצאנו חברות ותיקות שנושקות להערכת שווי של מיליארד שקל, זירת גיוסים היפר-אקטיבית ויבואני רכב מקומיים שהפכו למשקיעי הון-סיכון משגשגים • כתבה ראשונה בסדרה
מייסד מובילאיי כתב בפוסט באתר אינטל: בחנו את מודל הבטיחות של אנבידיה והרגשנו שאנחנו מסתכלים במראה. מצער שאנבידיה מייצרת בלבול בתעשייה
הנושא נדון בביקור של ראש עיריית טאייפה ובכירים מהמדינה השבוע במטה מובילאיי
שיתוף הפעולה בין חברת הבינה המלאכותית הישראלית קורטיקה לבין הספקית היפנית הגדולה Renesas יציב ככל הנראה טכנולוגיית אוטו-טק ישראלית במרכז "המוח" של הרכב האוטונומי העתידי של טויוטה • בעזרתה של קורטיקה, טויוטה יכולה גם לאתגר את השליטה של אינטל ומובילאיי בשוק הרווחי של מערכות סיוע לנהג
אינטל תשקיע כאן 40 מיליארד שקל, אבל תקלוט רק אלף עובדים נוספים ותשלם מס מגוחך של 5% • האם זה נכון לתת לאינטל הטבות כה משמעותיות ולקבל כל-כך מעט?
המצגת השנתית של פרופ' אמנון שעשוע בתערוכת CES היא המקבילה האוטו-טקית של "נאום מצב האומה" הנשיאותי • השנה כמעט לא הוזכר במצגת "רכב ללא נהג", ובמקומו סומנו כיוונים עסקיים חדשים ורווחיים • וגם: למה במובילאיי לא אוהבים לפרגן לחברות ישראליות אחרות בתחום?
אינטלאמנון שעשועדוחות כספייםהנפקהיבוא רכבישראליות בוול סטריטמכונית חשמליתפיטוריםרכב אוטונומישבבים