בארץ פועלים כיום כ־35 מועדוני צרכנות גדולים, שחלקם כבר מציעים שוברי הנחה לעסקים ברחבי העולם • בתחום האטרקציות מוביל הדיסנילנד בפריז, ובתחום האופנה - רשת הדיסקאונט מרשל'ס • ביקוש גבוה נרשם גם למותג ספורה, שבעבר נערכו מגעים להבאתו לישראל
שלושה מהלכים גלובליים עכשוויים מספקים שיעור בשיווק: ענקית הסחר המקוון אמזון השקיעה 1.2 מיליארד דולר במלחמה בזיופים, קמעונאית האופנה המהירה H&M משנה את פריסת הסניפים כדי לשפר את המכירות, ובספורה מרחיבים את שיתוף־הפעולה עם ליידי גאגא
חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-SEPHORA, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות
H&MSHEINאמזוןהטבותהנחותזיוףחנויותליידי גאגאקמעונאותקניות באינטרנט