גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

XL

משקה אנרגיה

עוד כתבות

משקאות XL / צילום: אתר החברה

תוספת אנרגיה לטמפו: מאריכה ב-10 שנים שיווק משקאות XL

חברת המשקאות תתחיל לשווק את משקה האנרגיה גם בקפריסין ■ בטמפו, שבשליטת ז'ק בר והיינקן, לא חושפים את המספרים במסגרת ההסכם: "תמורת ההפצה תהיה XL זכאית לשיעורים מסוימים מהרווח, כפי שהוגדר"

שוק המשקאות 2010: קוקה-קולה ירדה בנתח השוק

שוק המשקאות רשם ב-2010 גידול של 10.6% ל-4.38 מיליארד שקל ■ קוקה-קולה הוא המותג הנמכר ביותר, אחריו פריגת ונביעות ■ המותגים הבולטים בצמיחה במכירות: שוופס וגולדסטאר

טמפו סוגרת רבעון: גידול של 12% ברווח הנקי

מכירות טמפו משקאות הסתכמו ב-9 החודשים הראשונים של 2010 בכ-763.4 מיליון שקל, לעומת 628.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ-22%

פסטיבל קאן: חברת ze@ שלחה מועמדות ל"שימוש הטוב ביותר במדיה חברתית"

חברת הפרסום הצעירה, שמתמחה בניו-מדיה, שלחה לפסטיבל הפרסום בקאן עבודה של מותג בגדי-הים פלפל - אך לא עלתה לגמר התחרות

גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של XL

על התקציב של מותג משקאות האנרגיה התמודדו משרדי הפרסום של טמפו: מקאן-אריקסון, גליקמן-נטלר-סמסונוב וגיתם ■ היקף התקציב מוערך בכ-3 מיליון דולר

טמפו שוקלת לבצע רה-ארגון במערך הפרסום שלה

מסתמן כי גליקמן-נטלר-סמסונוב זכה בתקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL במכרז שנערך בין משרדי הפרסום של טמפו ■ מתחילת השנה הושקעו בפרסום XL כ-6.8 מיליון דולר במחירי מחירון

סידס: XL הפרה הסכם איתנו לשיווק בלעדי של המשקה בארץ

לטענת חברת משה סידס, XL שיווקה את משקה האנרגיה בישראל גם באמצעות יבואנים אחרים

מקאן-אריקסון, גיתם וגליקמן-נטלר-סמסונוב מתמודדים על תקציב XL

בעקבות העברת ההפצה של משקה האנרגיה לחברת טמפו, יתמודדו 3 המשרדים המטפלים בתקציבי טמפו על תקציב הפרסום של XL, המוערך בכ-2.5 מיליון דולר

המותג BLU כבש את המקום השני בשוק משקאות האנרגיה

זאת על חשבון רד בול ■ המותג XL ממשיך להוביל את השוק ומחזיק כמחצית מהנתח הכספי בקטגוריה כולה

אנרגיה כשרה: מותג משקאות האנרגיה XL משיק מהדורה מיוחדת כשרה לפסח

המהדורה יוצרה במיוחד עבור ישראל בקו ייצור מיוחד בהולנד וקיבלה את אישור הרבנות הראשית בהולנד והרבנות הראשית בישראל

תקציב המשקה XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים

על התקציב, המוערך בהיקף של מיליון דולר בשנה, התמודדו גם מקאן-אריקסון, אדלר-חומסקי, באומן-בר-ריבנאי ומשרדים נוספים

תקציב XL יישאר במשרד הפרסום ציבלין

המשרד מטפל מאז תחילת 2008 בכל תקציבי הפרסום בעלי הזיקה הצעירה של סידס, ביניהם: סניקרס, טוויקס, באונטי מארס, באלזן, ומותג הסוכריות PEZ

סוף-סוף חדשות כלכליות טובות

ווסטהאם יונייטד, שאיבדה בחודש שעבר את ספונסר החולצה שלה שהכניס למועדון 5 מיליון ליש"ט, מצאה נותנת חסות חדשה: חברת ההימורים SBOBET שתשלם לה 2.5 מיליון ליש"ט עד תום העונה הבאה

מסתמן: תקציב הפרסום של משקה האנרגיה XL יעבור למקאן-אריקסון

מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה

באומן-בר-ריבנאי ומקאן-אריקסון מתמודדים על תקציב הפרסום של XL

בשלבים מוקדמים של המכרז נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

חברת סידס תשווק באופן בלעדי בישראל את משקה האנרגיה XL

חברת XL נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2004, והיא משווקת כיום בלמעלה מ-5,000 נקודות מכירה, כולל מקומות בילוי וברים ; תחום משקאות האנרגיה בישראל נהנה בשנים האחרונות מצמיחה דו-ספרתית מדי שנה