מנרב ודניה סיבוס יקימו אצטדיון בפ"ת על 60 דונם; ההכנסות - 106 מיליון שקל

בהתאם לתנאי המכרז צפויות כלל העבודות במסגרת הפרויקט להתחיל בסוף יוני 2007 ולהימשך שנתיים

למרות שהפועל פתח תקוה תרד בעונה הבאה כמעט בוודאות לליגה הלאומית, ורק מכבי תישאר כנציגת אם המושבות בליגת העל, הודיעו היום (ג') מנרב הנדסה ובניין (חברה בת של מנרב אחזקות) (49%) ודניה סיבוס (51%), על זכייה במכרז להקמת אצטדיון כדורגל עירוני חדש בעיר.

מנרב, בבעלות אברהם קוזניצקי, ודניה סיבוס מקבוצת אפריקה-ישראל, בבעלות לב לבייב, יקימו את האיצטדיון על 60 דונם. השותפות מעריכות את ההכנסות הצפויות מהפרויקט ב-106 מיליון שקל. בהתאם לתנאי המכרז צפויות כלל העבודות במסגרת הפרויקט להתחיל בסוף יוני 2007 ולהימשך שנתיים. את המכרז פרסמה החברה לפיתוח פתח תקווה.

ביצוע הפרויקט ומתן צו התחלת עבודה לשותפות מותנים בקבלת אישור תקציבי והיתר בנייה לביצוע הפרויקט. בנוסף, הן ימתינו לחתימת הסכם בין עיריית פתח תקווה למזמינה בדבר מימון הפרויקט.

האצטדיון המודרני יהיה מקורה ויכלול 11 אלף מקומות ישיבה. באיצטדיון ישולבו אלמנטים טרומיים אותם מייצרים במפעל הטרומי של מנרב.

האצטדיון יוקם בצפון פתח תקווה בדרך אם המושבות, כמה מאות מטרים מאצטדיונה הקיים של קבוצת הפועל המקומית. את האצטדיון תכננו משרד האדריכלים גולדשמידט-ארדיטי-בן נעים והקונסטרקטור הוא ישראל דוד מהנדסים. בעבר הקימה מנרב יחד עם אותו משרד אדריכלים גם את אצטדיון הכדורגל העירוני בראשון לציון עם 10 אלף מקומות ישיבה.