ישיר בית השקעות: חברת הנדל"ן אלוני חץ נסחרת בדיסקאונט עמוק ולא מוצדק

גיל סידנר, אנליסט בישיר בית השקעות: החברה נבדלת מחברות נדל"ן ביציבות השווקים בהם החברה פועלת - שוויץ וישראל ; החברה מתעתדת להשקיע בפרויקטים חדשים כ-2 מיליארד שקל כשמתוכם 1.2 מיליארד שקל בישראל באמצעות חברת אמות

גיל סידנר, אנליסט בישיר בית השקעות, אמר כי "אלוני חץ נסחרת בדיסקאונט עמוק ולא מוצדק, אנו ממשיכים להמליץ המלצת "קניה" על המניה". מחיר היעד למניית החברה עומד על 14.8 שקלים, המשקף לה פרמיה של 51%.

לדברי סידנר, חברת אחזקות הנדל"ן הבינלאומית, אלוני חץ, שבשליטת נתן חץ, נסחרת בדיסקאונט עמוק וממשיכה לסבול מצניחת מחירי מניות הנדל"ן למרות שהיא נבדלת מרובן ביציבות שמפגינים השווקים בה היא פועלת - ישראל ושוויץ.

ההחזקה הגדולה של אלוני חץ היא בחברה השוויצרית PSP בה מחזיקה החברה 17.1% מהון מניותיה בשווי של כ-1.7 מיליארד שקל. בישיר בית השקעות אמרו כי הביקוש לנכסים איכותיים במרכזי ערים נשמר, אך מנגד נרשמת ירידה בעסקאות נדל"ן בפריפריה של שוויץ.

ההחזקה השניה בחשיבותה של אלוני חץ, היא חברת הנדל"ן אמות אשר מציגה צמיחה של 7.4% מול הרבעון המקביל כשעל 60% מהצמיחה מוסברת בעלייה ריאלית בשכר הדירה. הגידול ב-NOI של החברה, נוכח העליה החדה באינפלציה בחצי הראשון של השנה יבואו לידי ביטוי בעיקר ברבעון השלישי של 2008.

בישיר בית השקעות ציינו כי החברה פועלת ומחזיקה בחברות גם בארה"ב וגם בקנדה ומתכננת להשקיע בפרוייקטים, סכום של כ-2 מיליארד דולר ש-1.2 מיליארד מתוכם יושקעו בפרויקטים בישראל באמצעות חברת אמות.

[להמלצות אנליסטים]