נגמר יובש הרייטינג של ליגת העל? 16.7% לבית"ר ירושלים - מכבי חיפה

מדובר באחוזי הצפייה הגבוהים ביותר של "המשחק המרכזי" מאז המחזור ה-8 של העונה הקודמת (כשגם אז האלופה אירחה את הירוקים) ; בתום ארבעה ערבי שידור, הרייטינג הממוצע של הליגה העונה עומד על 12%

אחרי שתמו ארבעה מחזורים בליגת העל, אולי אפשר סוף סוף להגיד שהליגה יצאה לדרך. 17 שערים ב-6 משחקים, כדורגל טוב, הקהל מגיע (כ-15 אלף צופים בטדי, כ-8,000 בבלומפילד). אפילו נקודת התורפה העיקרית של ליגת הכדורגל הישראלית, הרייטינג, הצליחה להתרומם אתמול (א'), אולי גם בזכות ערב החג שחל היום.

המשחק אמש בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה (1-1) גרף רייטינג ממוצע של 16.7% בקרב משקי בית יהודיים. זהו הנתון הגבוה ביותר שרושמים שידורי "המשחק המרכזי" ביום ראשון מאז המחזור ה-8 בעונה שעברה, שנערך ב-4 בנובמבר 2007, כאשר גם אז אירחה בית"ר ירושלים את מכבי חיפה. אותו משחק הביא לערוץ 10 רייטינג של 17.8%.

כזכור, שלושת המחזורים הראשונים של העונה הניבו רייטינג מאכזב במיוחד, כאשר השפל הגיע במחזור הקודם, אז המשחק בין מכבי חיפה לבני יהודה הביא רייטינג של 7.4% בלבד. בתום ארבעה ערבי שידור, הרייטינג הממוצע של ליגת העל העונה עומד על 12%.

בסך הכל צפו במשחק אתמול ב-259,200 בתי אב בישראל. המשדר הגיע למקום השלישי בטבלת הרייטינג היומית אחרי חדשות ערוץ 2 (22.2%) ותוכנית הריאליטי "האח הגדול" ששודרה בערוץ 2 וגרפה 25.3 אחוזי צפייה.

נתי דינר, סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה בערוץ 10: "היה יותר טוב לערוץ בלי הסכם הכדורגל"