אורי דנינו, מנהל הפעילות העסקית של חברת Avaya ישראל, יסיים בסוף השנה את תפקידו, לאחר שמונה שנים של עבודה בחברה. בהודעה של החברה נמסר כי דנינו ימשיך ללוות את החברה בישראל כיועץ.
בתקופתו של דנינו רשמה Avaya הישגים לא מבוטלים בכל הקשור לפתרונות טלפוניית ה-IP וה-Call Center.
Avaya הפכה להיות הגורם המוביל בשוק ה-Call Center בישראל, והיא זכתה בכמה מכרזים מהגדולים ביותר בארץ בתחום: ב-HOT , פרטנר , תקשוב ועוד. בתחום טלפוניית ה- IP החלה החברה לעבוד בשנה האחרונה עם בזק בינלאומי כמשווקת של הפתרונות שלה לשוק הבינוני, וגם בו רשמה הישגים נאים.
אורי דנינו עצמו מסר בהודעת פרידה: "אני מודה לאנשים הנהדרים איתם עבדתי ב-Avaya, וכמובן לשותפים העסקיים בישראל על השנים המרתקות ועל תחושת ההישג המשותף".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.