דיווחים בארגנטינה: דייגו מראדונה יהיה המאמן הבא של הנבחרת הלאומית

אחת מאגדות הכדורגל הגדולות בהיסטוריה הולך להגשים חלום ולאמן את נבחרת האלביסלסטה ; קרלוס בילארדו, שהוליך את הנבחרת ומראדונה לזכייה במונדיאל ב-1986, יכלל אף הוא בצוות המקצועי המחודש של ארגנטינה

לא, זו לא בדיחה. והתאריך היום (ג') הוא לא אחד באפריל. את דייגו ארמנדו מראדונה לא צריך כמובן להציג, אבל מה שכן כדאי לדווח עליו הלילה זה את העובדה כי אגדת הכדורגל הארגנטינאית עשה צעד ענק לעבר משרת המאמן הלאומי, אחרי שגבר במירוץ על שלושה מועמדים אחרים: קרלוס ביאנצ'י (מאמן בוקה ג'וניורס לשעבר), מאמן ריבר פלייט דייגו סימאונה, מאמן סן לורנצו מיגל אנחל ורוסו ומאמן הנבחרת הצעירה סרחיו באטיסטה.

המינוי עדיין לא רשמי, אך צריך לקרות משהו מאד לא צפוי על מנת לשנות את התמונה, לאחר שלפי דיווחים בעיתונות ובטלוויזיה בארגנטינה, חוליו גרונדונה, יו"ר התאחדות הכדורגל הארגנטינאית, הציע את התפקיד רשמית לדייגו, שיחגוג 48 ביום חמישי הקרוב. מראדונה הצהיר עשרות פעמים בעבר על רצונו להוביל את נבחרת האלביסלסטה. בהתאחדות חיפשו מחליף שיאייש את עמדת המאמן הלאומי מאז התפטרותו של אלפיו באסילה לפני שבועיים, בעקבות התוצאות החלשות בקמפיין מוקדמות המונדיאל.

מראדונה, כמו תמיד, היה אחד המועמדים לקבל את הג'וב, אך הסיכויים שלו נראו לא גבוהים, בעיקר בשל חוסר הניסיון שלו על הקווים והעבר הלא מחמיא שלו שכולל הסתבכויות שונות עם החוק, אשפוזים בבתי חולים בעקבות השמנת יתר, התמכרויות לסמים ועוד.

מי שצפוי לאמן את הנבחרת יחד עם מראדונה, שהצהיר כי אם ימונה לתפקד יעזר באנשים נוספים ויביא עימו לתפקיד צוות מקצועי רחב שיעזור לו בענייני הטקטיקה, הוא קרלוס בילארדו. בילארדו הוליך את הנבחרת ומראדונה לזכייה במונדיאל ב-1986 ולסגנות 4 שנים מאוחר יותר.