רמי שביט מתחייב: "לא נפטר. מי שמפטר עובדים וסוגר חנויות - הולך אחורה"

המשביר לצרכן חונכת מתחרה לקסטרו, פוקס ופול אנד בר: רשת של המותג הספרדי SPRINGFIELD בהשקעה של 20 מיליון שקל ; תחנוך בקרוב רשת נוספת למותג ההלבשה התחתונה women'secret

"אם ממקדים את הבעיה במשבר, אזי הבעיה היא תזרים מזומנים. מי שמפטר עובדים וסוגר חנויות - הולך אחורה. מי שמתפתח - תזרים המזומנים שלו ילך וישתפר. לא רק שאנחנו לא עוצרים את הפיתוח, אלא אנחנו גם משביחים אותו. בשנתיים הקרובות נפתח עוד 10-12 סניפים של רשת המשביר לצרכן. הבטחנו לבעלי המתחמים שנהווה עוגן דווקא בתקופה הזאת, נמשיך לפתח ולהשקיע, לא נפטר עובדים על בסיס המצב", כך אמר היום (ד') מנכ"ל ובעל השליטה בקבוצת המשביר לצרכן , רמי שביט, במסיבת עיתונאים לרגל השקת רשת אופנה חדשה של המותג SPRINGFIELD מקבוצת CORTEFIEL הספרדית. היקף השקעת הקבוצה בהשקת הרשת החדשה יעמוד על כ-20 מיליון שקל, מתוכם מיליון שקל יושקעו בקמפיין שילווה את ההשקה.

עד כה פתחה קבוצת המשביר שתי חנויות מותג, בדיזנגוף סנטר ובקניון רננים כשבימים הקרובים עתיד המותג להיכנס כ-SHOP IN SHOP ל-5 סניפי המשביר לצרכן בגרנד קניון בחיפה, בקריון, בקניון איילון, בקניון אבנת ובקניון מלחה. בכוונת הקבוצה לפתוח עד סוף שנת 2009 8 חנויות נוספות ברשת וכן להכניס את המותג כ-SHOP IN SHOP גם ליתר סניפי המשביר לצרכן.

עוד אמר שביט: "הרבה מותגים בישראל נכשלו בגלל שלא הייתה להם תמיכה של גוף גדול. המשביר הוא היום גוף מספיק גדול כדי לקחת מותגים ולפתח אותם".

לדברי שביט, הקבוצה תשקול הסבת חלק מחנויות רשת JUMP למותג ספרינגפילד ולחנויות מותג ההלבשה התחתונה women'secret, אף הוא מבית CORTEFIEL שהמשביר חנכה היום גם חנות ראשונה למותג בדיזנגוף סנטר. בשלב זה מדובר בפיילוט ואולם בכוונת הקבוצה להשיק בקרוב את המותג women'secret באותה המתכונת, כרשת חנויות מצומצמת יחסית וכ-SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן.

"אנחנו הולכים לפתח ולחזק את המותגים דרך המשביר ולא דרך חנויות מותג", אומר שביט שלדבריו, מעבר למועדון הלקוחות 365 בכוונת הקבוצה לעשות שימוש גם בפלטפורמה של סיבוס ובלקוחות של חברת קשרי תעופה על-מנת למנף את מכירות המותגים.

לדברי אסף בן-דב, מנכ"ל משותף במשביר, "המותג ספרינגפילד יתחרה בקסטרו, פוקס ופול אנד בר". בהתייחס לעיתוי, אומר בן-דב: "התוכניות שלנו לא משתנות. לא הורדנו רגל מהגז לגבי ההשקעה שלנו במותג. הרשת צריכה לצאת מחוזקת מהסיטואציה הנוכחית ול- SPRINGFIELDיהיה חלק בכך. דווקא בתקופת מיתון, למותג יש פוטנציאל לקחת קהל שלם של לקוחות שקנו עד היום מותגי פרימיום. למשביר זו הזדמנות להכניס יותר קהל לחנויות".

פתיחת רשת ספרינגפילד באה בהמשך להסכם שחתמה הקבוצה בחודש מאי האחרון עם קבוצת CORTEFIEL הספרדית המעניק לה את הזיכיון לייבא ולשווק בארץ את כל מותגי האופנה של הקבוצה הכוללים גם את מותגי אופנת הנשים PdH ו-CORTEFIEL, מותג אופנת הגברים המחויטת MILANO ומותג ההלבשה התחתונה women'secret.

קבוצת CORTEFIEL מפעילה 1,436 חנויות בעולם, מרביתן באירופה ו-70% מהן בבעלותה הישירה. מחזור המכירות של הקבוצה הסתכם ב-2007 ב-1.2 מיליארד יורו כאשר מקור 38% מההכנסות הן במותג SPRINGFIELD. המותג SPRINGFIELD עצמו כולל 655 חנויות ב-38 מדינות בעולם ואילו המותג women'secret כולל 391 חנויות בעולם.

מותג עם ערך מוסף לישראלים

SPRINGFIELD הוא מותג אופנת קז'ואל לנשים ולגברים הכולל מגוון רחב של לבוש אופנתי, החל מג'ינסים וכלה בשמלות וחולצות מכופתרות. כמו כן, למותג מגוון רחב של אביזרים משלימים כמו חגורות, כפכפים, כובעים, תיקים, נעלים, תכשיטים, משקפי שמש ועוד.

"המשביר לצרכן בחנה בשנה האחרונה מספר רב של מותגים מובילים להחדיר לישראל. SPRINGFIELD נבחר ראשון כמותג הדגל מאחר והוא נחשב לאופנה מובילה בקרב הצעירים באירופה והתאמתו לקהל הישראלי. מדובר במותג עם "ערך מוסף" שמתאים לצרכן הישראלי הן במיצוב המותג ורמת המחירים הנוחה", אומר בן-דב.