"אנחנו רואים ירידה במכירות שלנו ברשת שפע שוק, לא רק בסניפים החרדיים, ולכן הגענו למסקנה שהמותג שפע שוק אינו יכול לתת מענה לפורמט ה'הבי דיסקאונט'", כך אמר היום (ד') מנכ"ל רבוע כחול , זאב וורמברנד, במסיבת עיתונאים שכינס לרגל השקת הרשת החדשה "מגה בול", שתמוצב כרשת הארד דיסקאונט.
לדבריו, עיקר הירידה נובעת מהירידה במכירות הירקות והפירות היקרים יותר בשפע שוק בשל הכשרות הגבוהה. וורמברנד הוסיף ואמר כי גם המותג מגה, למרות היותו מותג חזק, נתפס כמותג דיסקאונט ולא כהבי דיסקאונט.
בהתייחס לשאלה האם "מגה בול" תשחק את שיעור הרווח התפעולי אמר וורמברנד: "הרשת תציע מחירים קבועים וזולים, ולכן בודאי ששולי הרווח יהיו נמוכים יותר מרשת עירונית. עם זאת, הגענו למסקנה ש'מגה בול' תביא לגידול במכירות של רבוע כחול, כך שסך התוצאות יהיה טוב יותר".
וורמברנד גם חשף היום כי פרט ל-30 מיליון השקלים שתשקיע הרשת בהשקה ופרסום, היא תשקיע סכום נוסף של 15 מיליון שקל בגין הסבת 37 סניפי מגה ושפע שוק לסניפי "מגה בול".
אחרי השלמת השקת "מגה בול" תמנה רבוע כחול 117 סניפי מגה בעיר, 37 סניפי "מגה בול", 18 סניפי מגה ו-5 סניפי עדן טבע מרקט.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.