פולקסווגן דיווחה כי רווחיה עלו ברבעון השלישי ב-22.5% והסתכמו ב-1.16 מיליארד אירו

הרווח עלה על התחזיות המוקדמות, שעמדו על 961 מיליון אירו ; המכירות עלו ב-10.8% ל-28.9 מיליארד אירו ; עיקר העלייה במכירות התרכזה בסין, הודו ורוסיה, שקיזזו את החולשה בשוק הרכבים בארה"ב ובמערב אירופה

יצרנית הרכבים הגדולה ביותר באירופה, חברת פולקסווגן שלרגעים מעטים במהלך השבוע האחרון היתה החברה בעלת שווי השוק הגבוה ביותר בעולם, פרסמה היום (ה') את דו"חותיה לרבעון השלישי של השנה. רווח החברה עלה ב-22.5% והסתכם ב-1.16 מיליארד אירו.

הרווח עלה על התחזיות המוקדמות שהיו בשוק שעמדו על 961 מיליון אירו, כך על פי ההערכות החציוניות של 5 אנליסטים שנאספו על ידי בלומברג.

המכירות עלו ב-10.8% ל-28.93 מיליארד אירו, כאשר עיקר העלייה במכירות התרכזה בסין, הודו ורוסיה אשר קיזזו את החולשה בשוק הרכבים בארה"ב ובמערב אירופה.

החברה פירסמה כי היא צופה כי השנה כולה תסתכם בעלייה הן ברווחים והן בהכנסות.

נזכיר כי מניית החברה הייתה בתקופה האחרונה בליבה של סערה גדולה, כאשר מניותייה זינקו במאות אחוזים ולרגעים אף היה שווי השוק של החברה הגבוה בעולם, כשעקפה את שוויה של אקסון מובייל. העליות החדות היו על רקע הודעתה של חברת פורשה כי בכוונתה לרכוש 75 מהחברה, מה שהותיר את השורטיסטים ללא סחורה צפה בשוק, כשהם נאלצים לשלם מחירים מופקעים בעבור המניה בה הם מפסידים.