DSPG דיווחה על גידול של 41% בהכנסות הרבעון השלישי ל-87.4 מיליון דולר

ההכנסות גבוהות לעומת התחזית הממוצעת של האנליסטים להכנסות של 85.5 מיליון דולר ; הרווח המדולל למניה הסתכם ב-27 סנט, 5 סנט מעל תחזיות האנליסטים ; מתחילת השנה ביצעה החברה רכישה חוזרת של מניות בהיקף של כ-44 מיליון דולר

ספקית שבבי המולטימדיה DSPG דיווחה היום (ה') על גידול של 41% בהכנסות הרבעון השלישי ל-87.4 מיליון דולר, גבוה לעומת התחזית הממוצעת של האנליסטים להכנסות של 85.5 מיליון דולר. הרווח המדולל למניה הסתכם ב-27 סנט, 5 סנט מעל תחזיות האנליסטים. מתחילת השנה ביצעה החברה רכישה חוזרת של מניות בהיקף של כ- 44 מיליון דולר.

הרווח הגולמי ברבעון השלישי, כפי שצפתה החברה ברבעון הקודם, הסתכם ב- 38% מהמחזור, לעומת 41% ברבעון המקביל, והרווח התפעולי על בסיס Non-GAAP גדל ב- 28% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב- 8.1 מיליון דולר, 27% מעל תחזיות האנליסטים.

הרווח הנקי על בסיס Non-GAAP ברבעון השלישי, שאינו כולל הפחתות בסך 7.6 מיליון דולר בגין רכישת חטיבת הטלפוניה האלחוטית של NXP ואיחוד פעילויות באירופה הנובעות מהרכישה, הוצאה בסך 3.1 מיליון דולר בגין עלות אופציות לא ממומשות שבידי העובדים והפחתה חד פעמית בסך 0.7 מיליון דולר בגין ירידה בשווי ני"ע, ירד ב- 3% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב- 7.4 מיליון דולר, 17% מעל תחזיות האנליסטים.

במהלך הרבעון השלישי ביצעה DSPG רכישה חוזרת של 900 אלף מניות במחיר ממוצע של 6.9 דולר למניה ובסכום כולל של כ- 6 מיליון דולר. מתחילת השנה רכשה החברה 4 מיליון מניות במחיר ממוצע של 11 דולר למניה ובסכום כולל של כ- 44 מיליון דולר.

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הסתכם ב- 7.6 מיליון דולר, וקופת המזומנים ושווי המזומנים של החברה הסתכמה בסוף ספטמבר ב- 120.4 מיליון דולר.

שני הסכמים לדור החדש

עם פרסום התוצאות הכספיות, אמר יו"ר ומנכ"ל DSPG, אלי איילון: "במקביל לגידול בהכנסות והשיפור ברווח הגולמי בהשוואה לרבעון הקודם, יישמנו תוכנית להורדת רמת ההוצאות התפעוליות לאור המשבר הכלכלי העולמי וחוסר הוודאות הקשור לרמת ההוצאה הצרכנית ב- 2009. תוכנית זו, המתבססת על סינרגיה בעקבות הרכישה שביצענו ואיחוד פעילויות החברה באירופה, צפויה לתרום לירידה משמעותית בהוצאות התפעוליות ב- 2009".

איילון הוסיף, כי במהלך הרבעון השלישי זכתה DSPG בשני הסכמים לאספקת דור שבבי המולטימדיה האלחוטיים החדש שפיתחה, המכונה XpandR, המיועד למגוון רחב של מערכות תקשורת ויישומים דיגיטליים ביתיים. הסכם אחד נחתם עם Giant Wireless Technology מהונג-קונג, שעם לקוחותיה נמנות בין השאר מוטורולה, תומסון ו- Avaya, והסכם שני נחתם עם יצרן מערכות אירופי מוביל.