בזכות הסיבוב המוצלח בקרדיט סוויס עברה כור לרווח של 427 מ' ש' לעומת הפסד של 126 מ' ש' ברבעון הקודם

ברבעון השני דיווחה החברה על הפסד של 126 מ' ש' - בניטרול הכנסה חד פעמית של 615 מ' ש' ממכירת ECI ; כיום מחזיקה כור בכ-3.4% מקרדיט סוויס בהשקעה של 4.35 מיליארד שקל והדירקטוריון החליט על הגדלת ההשקעה עד ל-5 מיליארד ש'

חברת כור , חברה בת של חברת ההחזקות דסק"ש שבשליטת אי.די.בי. של נוחי דנקנר דיווחה על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2008. בשורה העליונה רשמה כור זינוק של 30% בהכנסות ברבעון הנוכחי, לעומת הרבעון שעבר. הכנסות החברה ברבעון הסתכמו בכ-452 מיליון שקל.

בשורה התחתונה, רשמה החברה ירידה ברווח הנקי של כ-12.5% ל-427 מיליון שקל ביחס לרבעון המקביל אשתקד. הרווח למניה לאחר דילול, ירד ל-20.02 שקל ברבעון הנוכחי.עיקר הרווח נבע לכור ממימוש השקעות רווחיות בחברת קרדיט סוויס .

נציין כי החברה רשמה ברבעון השלישי רווח ממימוש ניירות ערך זמינים למכירה של 535 מיליון שקל, ושורת רווח שלא היתה קיימת ברבעון השני השתפרה באופן דרמטי ברבעון השלישי לעומת הרבעון השני (בניטרול ההכנסה החד פעמית ממכירת חברת ECI, בסך של 615 מיליון שקל, רשמה כור הפסד של 126 מיליון שקל ברבעון השני) . זאת כתוצאה ממכירה וקניה לסירוגין של מניית הבנק השוויצרי קרדיט סוויס.

לאור הרווחיות הגבוהה ברבעון, החליט היום הדירקטוריון על הקצאת 10 מיליון שקל נוספים כתרומה שתיועד בעיקר לישובי קו העימות בצפון ובדרום.

לאחר תאריך המאזן הודיעה כור כי השתתפה בגיוס הון של קרדיט סוויס במסגרתו רכשה מעל ל-3% ממניות קרדיט סוויס בהשקעה של כ-1.2 מיליארד פרנק שוויצרי. נכון להיום מחזיקה כור ב-3.4% מהון מניותיו של הבנק השוויצרי שהן כ-38.16 מיליון ממניות הבנק כאשר היקף ההשקעה הכולל של כור בבנק השוויצרי עומד על כ-4.35 מיליארד שקל. דירקטוריון כור החליט על הגדלת ההשקעה בקרדיט סוויס עד לסך של 5 מיליארד שקל.

בתקופת הדו"ח גייסה כור בהנפקות מניות בדרך של זכויות כ-1.1 מיליארד שקל.

גם החזקתה של כור בחברת מכתשים אגן (כ-41%) תרמה לתוצאות הרבעון מאחר ומכתשים המשיכה להציג תוצאות שיא. מכתשים דיווחה ברבעון השלישי על הכנסות של 640 מיליון דולר המשקפות עלייה של 29%, ועל רווח של כ-51 מיליון דולר המשקף גידול של 89% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.