רווחי בבילון שילשו עצמם ויותר והסתכמו ברבעון השלישי ב-3.7 מיליון שקל

הכנסות החברה הסתכמו בכ-17 מיליון שקל, עלייה של כ-43% לעומת הכנסות של כ-11.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ; תזרים המזומנים מהפעילות השותפת הסתכם בכ-3 מיליון שקל, לעומת תזרים מזומנים שלילי של 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל

חברת האינטרנט בבילון , מסכמת את הרבעון השלישי של שנת 2008. החברה דיווחה על המשך גידול במחזור המכירות, ברווח הנקי ובתזרים המזומנים.

הרווח הנקי שילש את עצמו ויותר, כשהסתכם ברבעון השלישי בכ-3.7 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה הסתכמו בכ-17 מיליון שקל, עלייה של כ-43% לעומת הכנסות של כ-11.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ההכנסות קיבלו רוח גבית משיתוף הפעולה עם גוגל , בתחום החיפוש ברשת, מגידול בביקוש לשירותי החברה ובכמות התנועה באתרה באינטרנט, ומגידול במכירות הטלפוניות שנבעו מהעלייה בכניסות לאתר.

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השלישי בכ-3.5 מיליון שקל, לעומת איזון תפעולי ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים שנבע לחברה מפעילותה השותפת ברבעון הסתכם בכ-3 מיליון שקל, לעומת תזרים מזומנים שלילי של 1.5 מיליון שקל ברבעון המקביל.

במהלך הרבעון כ-27 מיליון גולשים הסתייעו בשירותי התרגום של בבילון ברשת. החברה מסרה כי היא צופה המשך צמיחה בהכנסות וברווחים ובתחומי פעילותה.

אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון: "אנו מרוצים מאוד מהתוצאות, במיוחד לאור מצב השווקים בעולם. הכנסותינו משיתוף הפעולה עם גוגל הגיעו לקצב שנתי של כ-14 מיליון שקל. צירוף משתמשי המקינטוש לקהל לקוחות בבילון הניב הכנסות ראשונות".

בבילון, שבשליטת נע לניר, עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות. החברה פועלת בכ-180 מדינות ומספקת פתרונות תרגום בכ-75 שפות.