פרטנר מתחילה בשלב הראשון של שיווק שירותי הטלפוניה הפנים-ארצית

החברה פונה למאות אלפי הלקוחות שלה ומציעה להם להירשם מראש כדי לקבל את שירותיה ברגע שתשיק אותם רשמית בשבועות הקרובים

חברת פרטנר מתחילה בימים אלה את המהלך השיווקי הגדול לקראת כניסתה לשוק התקשורת הפנים-ארצית (טלפוניה ואינטרנט). כך נודע ל"גלובס". החברה פונה למאות אלפי הלקוחות שלה ומציעה להם להירשם מראש כדי לקבל את שירותיה ברגע שתשיק אותם רשמית בשבועות הקרובים. מדובר במהלך שנועד למנוע מלקוחות החברה מלהתחייב לשירותים דומים שמציעות חברות מתחרות בתחום באמצעות תוכניות אטרקטיביות.

כניסתה של פרטנר לשוק התקשורת הפנים-ארצית מעוררת חשש רב בעיקר בקרב ספקיות האינטרנט, המציעות גם שירותי טלפוניה נייחת, בשל תחרות מחירים ופגיעה בפעילותם כתוצאה מכניסתה של חברת ענק כמו פרטנר לתחום.

בימים אלה נערכות ספקיות האינטרנט בכל כוחן על מנת לנסות ולהתגונן מפני כניסתה של פרטנר לשוק התקשורת הפנים-ארצית. 013 נטוויז'ן כבר הודיעה כי בכוונתה להיכנס לתחום המפ"א (מפעיל פנים-ארצי) וגם בזק בינלאומי מחכה לקבל את רישיונה לספק שירותים דומה. פרטנר מודעת למהלכי שתי החברות שמתכוונות לנסות ולרתום את הלקוחות שלהן לשירותים החדשים ולהחתים אותם לתקופות התחייבות ארוכות.

עם זאת, פרטנר צפויה להציע סל שירותים אטרקטיבי - סל המשלב מדיה, סלולר ושיחות טלפון נייחות בחבילה אחת - דבר שהספקיות לא יכולות להציע בשלב זה. היכולת של פרטנר, שצפויה להשיק בשבועות הקרובים את שירותיה באופן רשמי, לאגד את השירותים עם יכולת שיווקית רחבה, היא זו שהופכת את המיזם שלה למסקרן מאוד בשוק התקשורת. זאת בעיקר בגלל המודל הכלכלי שלו שבמידה ויוכיח את עצמו, הוא עתיד להשפיע על כל השוק ועל המהלכים של חברות הסלולר המתחרות. את המיזם החדש של פרטנר מנהל סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, אלון ברמן.