הפסדיה של תפרון התרחבו ברבעון פי 3.3 והסתכמו ב-5.6 מיליון דולר

ההכנסות עלו ב-26.1% והסתכמו ברבעון ב-38.3 מיליון דולר ; תחזית הרווח של האנליסטים לא היתה זמינה ; עדי ליבנה, מנכ"ל תפרון: "אני מאמין כי מהלכי ההתייעלות יובילו לדרך חדשה ויסייעו לנו להתמודד באתגרים הנוכחיים"

תפרון , העוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק בגדי ספורט, הלבשה תחתונה ובגדי ים בטכנולוגיית אל-תפר, פירסמה היום (ה') את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי של 2008.

החברה דיווחה כי הפסדיה התרחבו ברבעון פי 3.3 והסתכמו ברבעון השלישי ב-5.6 מיליון דולר שהם 26 סנט למניה, זאת לעומת הפסד של 1.7 מיליון דולר שהם 8 סנט למניה ברבעון המקביל ב-2007. תחזית הרווח של האנליסטים לא היתה זמינה.

החברה דיווחה כי הסיבות העיקריות להתרחבות בהפסד השחיקה המשמעותית בשערו של הדולר לעומת השקל, שהביאה להוצאה של 2.7 מיליון דולר בגין שער החליפין. סיבה נוספת היא מחיקה של 2.2 מיליון דולר בגין מלאי שנותר במחסני החברה מעונות קודמות, אותו לא הצליחה למכור על רקע ההאטה הכלכלית, בעיקר בצריכה הפרטית.

ההכנסות עלו ב-26.1% והסתכמו ברבעון ב-38.3 מיליון דולר, לעומת 30.3 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2007. החברה מסרה כי הגידול בהכנסות נבע מעלייה במכירות של כלל קווי הייצור של החברה.

עדי ליבנה, מנכ"ל תפרון החל מספטמבר, אמר כי "כבר התחלנו בשינויים ארגוניים בחברה, כולל החלפת נושאי תפקיד בכירים. אני מאמין כי מהלכי ההתייעלות יובילו לדרך חדשה ויסייעו לנו להתמודד באתגרים הנוכחיים". עוד הוסיף ליבנה כי "אנו שואפים לשפר את איכות הייצור, לנהל יותר ביעילות את המלאי שלנו, תוך צמצום בעלויות ובפחת המוצרים, מה שיביא לשיפור ברווחיות".