twisted תוביל את קמפיין הבחירות של מפלגת העבודה באינטרנט

תקציב הקמפיין ברשת יעמוד על 2 מיליון שקל ; אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט

ההצלחה של ברק אובאמה בבחירות לנשיאות ארה"ב, שחלקה הגדול טמון בשילוב נכון של הפלטפורמה האינטרנטית במסע הבחירות הכללי, הצליחה לעורר גם את השוק המקומי. ל"גלובס" נודע כי מפלגת העבודה בחרה בחברת twisted, שתנהל עבורה את הקמפיין המקוון לקראת הבחירות הקרובות.

היקף תקציב מפלגת העבודה לקמפיין הרשת נאמד ב-2 מיליון שקל.

twisted מתמחה ביצירת שיחה ובאזז ברשת ומחוצה לה, ובהתאם לכך, הפעילות תכלול שיווק בזירות שיחה ובתוכן גולשים, קריאייטיב, תכנון ובקרת מדיה ומחקר מבוסס שיחות גולשים.

אלון מוליאן, מייסד ומנכ"ל משותף ב-twisted, יצטרף לצוות היועצים של המפלגה, הכולל את שלום קיטל, מורדי עמר וליאור רוטברט.

twisted מצטרפת למשרדי אינטראקטיב מובילים אשר יפעלו בבחירות הקרובות: את קמפיין הליכוד יובילו אידיאולוגי'ק (קריאייטיב) ומקאן דיגיטל (מדיה), את קמפיין קדימה יבצעו יורו אינטראקטיב של ארד תקשורת ואדלר- חומסקי ואת מרצ תוביל באינטרנט גריי של אדלר-חומסקי.