נבחרו נציגי לשכת עוה"ד בוועדה לבחירת שופטים: פיני מרינסקי ורחל בן-ארי

עבור מרינסקי זו קדנציה שנייה, ואילו בן-ארי תחליף את ראש הלשכה יורי גיא-רון, שמסיים 9 שנות חברות בוועדה

המועצה הארצית של לשכת עורכי הדין, בראשות עו"ד עמוס ון-אמדן, בחרה היום (ג') בעוה"ד רחל בן-ארי ופיני מרינסקי כנציגיה בוועדה לבחירת שופטים. עבור מרינסקי זו קדנציה שנייה, ואילו בן-ארי תחליף את ראש הלשכה, יורי גיא-רון, שמסיים 9 שנות חברות בוועדה.

החברים נבחרו בבחירות חשאיות, אולם התוצאות היו צפויות לאור העובדה שהיו רק 3 מועמדים. המועמד השלישי היה עו"ד שלומי פרידמן.

בן-ארי מכהנת כיו"ר ועד מחוז חיפה בלשכה מאז יוני 2003. היא חברת המועצה הארצית מאז 1999. בעבר כיהנה כחברת דירקטוריון ויו"ר ועדת הביקורת של חברת החדשות של ערוץ 2. מרינסקי פועל כעו"ד עצמאי. הוא שימש חבר המועצה הארצית והוועד המרכזי בלשכה בשנים 1995-1999.

עוה"ד אלי שמואליאן ואהובה יששכר נבחרו כנציגי הלשכה בוועדה למינוי דיינים. שמואליאן הוא סגן יו"ר המועצה הארצית לשעבר, וזו הקדנציה השנייה עבורו בוועדה. יששכר, אף היא שותפה במשרד "אדם" בו חבר ראש הלשכה, עוסקת בתחום דיני המשפחה וירושות ומכהנת כמ"מ יו"ר פורום המשפחה הארצי בלשכה.

עוה"ד חאלד חוסני זועבי וסאהר מוחסן נבחרו כנציגי הלשכה בוועדה למינוי קאדים שרעיים. זועבי הוא יו"ר ועד מחוז צפון של הלשכה (קדנציה שנייה) ובעל משרד בנצרת העוסק בתחום האזרחי, מקרקעין ובנקאות. מוחסן הוא עו"ד עצמאי וחבר לשעבר במועצה הארצית.

עו"ד אהוד בר-עם נבחר כנציג הלשכה בוועדה למינוי שופטים צבאיים-משפטאים, במקום עו"ד ישראל שמעוני. הוא חבר המועצה הארצית, הוועד המרכזי וועד מחוז תל-אביב. לבר-עם משרד עצמאי העוסק במשפט אזרחי-מסחרי, תכנון ובנייה ובעבירות צווארון לבן.