זה זמן מה שבנק ירושלים מפרסם מודעות המשכנעות לקוחות להפקיד אצלו את חסכונותיהם. "שולה, זה לא אישי", גרסה הגרסה המקורית של הקמפיין. "בעו"ש אני ממשיך איתך, אבל פיקדון אני עושה בבנק ירושלים".
מעקב אחר השמות במודעות מראה שלא מדובר בבחירה סתמית. כש"הישרדות" כבשה את המסכים, במקום שולה כיכבו במודעות "דן" "נועם ו"נעמה". ביום ראשון הופיעה הכותרת "שפרה, זה לא אישי". יוסי ארועטי, מנכ"ל משותף במשרד GPS, האחראי לקמפיין, מתעקש כי השמות שייכים לפקידים בבנק שנבחרו באקראי.
ובמקרה הפקידה שפרה נבחרה דווקא אתמול?
"שפרה עובדת בסניף חיפה של הבנק, ובוא נשאיר את זה ככה. אגב, מחר (יום ג', י' כ') נפרסם מודעה עם השם משה". משה? אין אף בובליל בבנק ירושלים? איזה פספוס.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.