ח"כ ברוורמן: מפלגת העבודה יכולה להגיע ל-25 מנדטים בבחירות הקרובות

סקרים אחרונים כי מפלגת העבודה מידרדרת, עד לרף של 6-7 מנדטים בלבד ; ברוורמן לערוץ 2: "אם תציבו אחד מול אחד בכל הפרמטרים - כלכלה, ביטחון וכד' - מפלגת העבודה מנצחת את קדימה" ; על אהוד ברק: "בנושא ביטחון - עדיף אדם לא נחמד, אבל שאפשר לסמוך עליו"

לאתר חדשות ערוץ 2 (Mako / רשת)

חבר הכנסת פרופ' אבישי ברוורמן, שנבחר במקום הרביעי בפריימריז במפלגת העבודה, טען בראיון לערוץ 2 כי מפלגת העבודה ברשימתה החדשה יכולה להשיג 25 מנדטים.

בראיון שנערך עם ח"כ ברוורמן במסגרת משדר הפריימריז המיוחד בחדשות 2, אמר ברוורמן: "על רקע המצב הכלכלי והביטחוני הקשה, הציבור צריך להציב מועמד מול מועמד בכל שלוש המפלגות הגדולות - העבודה, קדימה, והליכוד - ויראה את מי הוא רוצה לבחור".

בתשובה לשאלה כיצד ניתן לכנות בצורה הטובה ביותר את שר הביטחון, אהוד ברק, אמר ברוורמן בתשובה דיפלומטית: "בנושא ביטחון - עדיף אדם לא נחמד, אבל שאפשר לסמוך עליו".

ברוורמן משוכנע מחד כי "מפלגת העבודה יכולה להגיע ל-25 מנדטים", אבל בהחלט ריאלי מאידך: "אם יהיו גם 15 או 16 מנדטים, אפשר יהיה לעבוד ביחד עם מפלגה נוספת".

"מפלגת שמאל לא יכולה לשלוט בישראל"

על הקמתה של מפלגת השמאל החדשה היום, אמר ברוורמן: "לצערי, מפלגת שמאל לא יכולה לשלוט בישראל. ביום שאחרי הבחירות, אני מאמין שמפלגת העבודה יחד עם מרצ הן שיכולות דווקא להביא לגוש איכותי".

בסיום דבריו, שלח ברוורמן מסר עוקצני למפלגת קדימה: "אני לא מבין מה זה קדימה. לא במדיניות, לא בבחירת האנשים. אם תציבו אחד מול אחד בכל הפרמטרים - כלכלה, ביטחון וכד' - מפלגת העבודה מנצחת".

ח"כ פרופסור אבישי ברוורמן (60), כלכלן בהכשרתו, כיהן גם כנשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב. מיולי השנה הוא מכהן כיו"ר ועדת הכספים בכנסת.