מנכ"ל הפרמיירליג ממשיך לחשוב גלובאלי

אחרי שיזם את רעיון "המחזור ה-39", ריצ'ארד סקאדמור חתם על הסכם שת"פ עם התאחדות הכדורגל האסייתית שבמסגרתו יקבלו המועדונים המקומיים יעוץ במגוון תחומים: אימון, קשר לקהילת האוהדים ויחסי ציבור

ליגת הכדורגל האנגלית, הפרמיירליג, הגיעה בשבוע שעבר להסכם עם התאחדות הכדורגל האסייאתית, שבמסגרתו קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי יציעו יעוץ למועדונים המקומיים במגוון תחומים: אימון, קשר לקהילת האוהדים ויחסי ציבור.

לדברי ריצ'ארד סקאדמור, מנכ"ל הפרמיירליג, הסכם דומה עשוי לצאת לפועל בקרוב גם עם התאחדות הכדורגל של צפון אמריקה, מרכז אמריקה והקאריביים (קונקאקאף). סקאדמור, שנמצא בטוקיו וצופה במשחקי גביע העולם למועדונים של פיפ"א, אמר בראיון לכלי התקשורת: "הכדורגל באמריקה לא התפתח לרמות הרצויות, אבל אני לא רואה סיבה שזה לא יקרה. אנחנו מנהלים שיחות עם הקונקאקאף על חתימת הסכם דומה לזה שיש לנו עם אסיה".

אגב, החשיבה הגלובאלית של סקאדמור לא מתבטאת רק בקשרים עם התאחדויות כדורגל מהעולם. סקאדמור עלה לכותרות לפני מספר חודשים כשיזם את רעיון "המחזור ה-39", שבמסגרתו בדק אפשרות לייסד מחזור פרמיירליג נוסף שיתקיים במספר ערים בעולם. למרות שהמיזם נתקל בהתנגדויות חריפות מצד גורמים רבים באנגליה, הוא עדיין לא נזנח לחלוטין.

הירשם לניוזלטר ולהתראות ספורט