3 חברות הגברה ותאורה מואשמות בהקמת קרטל

לפי כתב האישום, החברות בטי בם, קילים אלקטרוניקה וי.את צ. זילברבוים יצרו קרטל באמצעות הסדרים כובלים, במסגרתם חילקו ביניהן עבודות בהיקף נרחב

לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (ג') כתב אישום המייחס ל-3 חברות הגברה ותאורה הקמת הסדר כובל משנת 2004, במסגרתו הן נמנעו מלהתחרות על ביצוע עבודות. לפי כתב האישום, החברות בטי בם, קילים אלקטרוניקה וי.את צ. זילברבוים ומנהלים בחברה יצרו קרטל באמצעות הסדרים כובלים, במסגרתם חילקו ביניהן עבודות בהיקף נרחב.

לפי כתב האישום, בטי בם הסכימה עם זילברבוים שלא להתחרות על ביצוע עבודות הגברה ותאורה במיסת האפיפיור שנערכה בישראל בשנת 2000. עוד נטען כי בטי בם הסכימה עם קילים אלקטרוניקה שלא להתחרות בה על מתן שירותי הגברה ותאורה באירוע פתיחת גני הבהאים בחיפה ב-2001.

בסעיף נוסף הואשמה בטי בם כי ב-2001 היתה צד להסדר כובל עם חברת הגברה ותאורה אחרת, שלפיו היא תתפעל את המופע המשותף של ריטה ורמי קליינשטיין בתמורה לאי תחרות. תמורת זאת הסכימה בטי בם לשלם לאותה חברה ולהימנע מתפעול מופע היחיד של קליינשטיין. עוד מואשמת בטי בם בניסיון למנוע תחרות על תפעול המופעים של אחינועם ניני ולהקת מיומנה, שנערכו במסגרת הפיינל פור בתל-אביב ב-2004.