אורקל: הרווחים דומים לשנה שעברה לאחר שחוזי תמיכה שנתיים עזרו לקזז את הירידה בהזמנות תוכנות חדשות

הרווח הנקי הסתכם ב-1.3 מיליארד דולר, שהם 25 סנט למניה ; בתוספת הכנסות שנבעו מרכישת חברות דיווחה החברה על עלייה של 6% במכירותיה שהסתכמו ב-5.69 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים ב-30 בנובמבר, הצפי היה למכירות בסך 5.82 מיליארד דולר

אורקל , חברת התוכנה השניה בגודלה בעולם דיווחה הערב (ה') בסיום המסחר בוול סטריט על שינוי קטן ברווחי הרבעון הפיסקאלי השני לאחר שחוזי תמיכה שנתיים עזרו לקזז את הירידה בהזמנות לתוכנות חדשות.

הרווח הנקי הסתכם ב-1.3 מיליארד דולר, שהם 25 סנט למניה, בדומה לרווח שרשמה החברה ברבעון המקביל אשתקד. בניכוי הוצאות חד פעמיות רשמה החברה רווח של 34 סנט למניה - בהתאם לתחזיות האנליסטים.

בתוספת הכנסות שנבעו מרכישת חברות דיווחה החברה על עלייה של 6% במכירותיה שהסתכמו ב-5.69 מיליארד דולר ברבעון שהסתיים ב-30 בנובמבר, מכירות החברה לא עמדו בציפיות הממוצעות של האנליסטים על פי סקר בלומברג שציפו ל-5.82 מיליארד דולר, הרווח היה בהתאם לצפי.

מנכ"ל החברה, לארי אליסון בן ה-64 הוציא יותר מ-34.5 מיליארד דולר על רכישת חברות והוספת לקוחות לחברה, מה שנתן לאורקל מקור אמין של הכנסות מחוזי תמיכה שנתיים. מרבית הלקוחות מחדשים באופן אוטומטי את חוזי התמיכה, מה ששומר על יציבות בהכנסות גם בזמנים בהם יורדות מכירות המוצרים. בעבור כל דולר שהכניסה החברה בשנה שעברה ממכירת מוצרים, הכניסה החברה 1.37 דולר מחוזי תמיכה.