שחקני השנה של ה"לאקיפ" - ארבעה ממנצ'סטר יונייטד, שלושה מנבחרת ספרד

העיתון הצרפתי דירג את 11 שחקני הכדורגל הטובים ביותר ב-2008, נציגות מכובדת לאלופת אנגליה ומחזיקת הצ'מפיונס הליג, וגם לזוכה ביורו ; שלושה נציגים לברצלונה, שניים לליברפול, אחד לריאל מדריד ואינטר

אחד מעיתוני הספורט המובילים בצרפת, ה"לאקיפ", דירג לכבוד סוף השנה הקאלנדרית את 11 שחקני הכדורגל הטובים ביותר באירופה של 2008.

העיתונאים דירגו את השחקנים לפי תפקידם על המגרש, במערך של 4-4-2. השוער המצטיין הוא איקר קסיאס מריאל מדריד. בהגנה: דני אלבס (ברצלונה), נמניה וידיץ' (מנצ'סטר יונייטד), ריו פרדיננד (מנצ'סטר יונייטד) ופטריס אברה (מנצ'סטר יונייטד); בקישור: צ'אבי (ברצלונה), סטיבן ג'רארד (ליברפול), ליונל מסי (ברצלונה) וכריסטיאנו רונאלדו (מנצ'סטר יונייטד); ובחוד זלאטן איברהימוביץ' מאינטר ופרננדו טורס מליברפול.

ניתן לראות בבירור את היתרון של הפרמיירליג, ששלחה הכי הרבה נציגים לדירוג היוקרתי - 6 מתוך 11. ארבעה נציגים של מנצ'סטר יונייטד, שזכתה אשתקד בצ'מפיונס ליג ובאליפות אנגליה, נכנסו לרשימה. שלושה ספרדים שזכו עם נבחרתם ביורו 2008 נכנסו אף הם לרשימה.

אגב, גולשי אתר ה"ל'אקיפ" בחרו גם הם את ה-11 של השנה שלהם. שישה שחקנים שנבחרו על-ידי העיתונאים נכנסו גם לרשימת הגולשים, בעוד חמשת הנותרים נבחרו רק על-ידי הגולשים: ג'ון טרי מצ'לסי, סרחיו ראמוס מריאל מדריד, פיליפ להאם ופרנק ריברי מבאיירן מינכן וקאקה ממילאן. את רוב ההצבעות קיבל כריסטיאנו רונאלדו (26,728 הצבעות).

הירשם לניוזלטר התראות ספורט