זרמון-גולדמן יציעו את שלישיית "מה קשור" כפרזנטורים של הטוטו

השלישייה תשתתף מחר בפרזנטציה להנהלת המועצה להסדר הימורים בספורט יחד עם עוד שלושה משרדי פרסום שעלו לגמר מכרז הפרסום של טוטו ו-ווינר

משרד הפרסום זרמון-גולדמן יציע מחר למועצה להסדר הימורים בספורט את שלישיית "מה קשור" כפריזנטורים למותג ווינר - כך נודע ל"גלובס".

המשרד סיכם עם השלישייה על השתתפותם בפרזנטציה של המשרד, מחר במשרדי המועצה להסדר הימורים בספורט, לאחר שערך בדיקות מהן עלה כי השלישייה אהודה מאוד על חלקים גדולים מהציבור. ל"גלובס" נודע עוד כי זרמון-גולדמן לא היה משרד הפרסום היחידי מבין הארבעה שעלו לגמר מכרז הטוטו, שבדק את האפשרות להשתמש בשלישיית "מה קשור": משרד פרסום נוסף מבין הארבעה בדק את האפשרות, אך החליט בסופו של דבר לא ללכת על המהלך.

בזרמון-גולדמן סרבו להתייחס לידיעה, אך מקורבים למשרד אמרו כי אחת הסיבות שדחפו ללכת לכיוון השלישייה הוא השימוש שנעשה בעבר בשלישיה אחרת, מפורסמת קצת יותר, הגשש החיוור. כזכור, הגשש החיוור הובילו במשך תקופה לא מבוטלת את מסעות הפרסום של הטוטו תחת הסיסמה: "מלא כסף מלא טוטו". "מה קשור" הוכתרה בעבר ע"י חלק מאנשי התקשורת כממשיכי דרכם של הגשש החיוור - כתר שהגששים הסתייגו ממנו בפומבי.

מחר (חמישי) ייערך השלב האחרון במכרז על תקציב הפרסום של המועצה להסדר הימורים בספורט שיעסוק במצגות קריאטיביות למותג וינר. על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב. בסוף הפרזנטציות ינוקדו עבודות המשרדים על ידי חברי וועדת המכרזים. בתום הניקוד יפתחו מעטפות ההצעות המסחריות שיהוו 40% מההצעה הכוללת, ואז יוכרז על הזוכה.

לאחר שקלול ההצעות הכספיות ייבחרו שני משרדים: זה שיקבל את הניקוד הגבוה ביותר יטפל במותג ווינר, עם היקף תקציב של 18 מיליון שקל בשנה; והשני בדירוג יטפל במותג טוטו, עם תקציב של 12 מיליון שקל בשנה.