"ארץ נהדרת" ממשיכה לשמור על מיקומה בראש טבלת הרייטינג - ממוצע של 36.8%

חדשות ערוץ 2, כמו שאר מהדורות החדשות, "נהנתה" השבוע מרייטינג גבוה שדירג אותה במקום השלישי בטבלה השבועית

"ארץ נהדרת" ממשיכה לשמור על מיקומה בראש טבלת הרייטינג, מה שככל הנראה יאפיין את כל העונה הקרובה, בטח ובטח לאור היותה תוכנית אקטואליה וקרבתה לבחירות לראשות הממשלה.

ביום ראשון האחרון רשמה "ארץ נהדרת" של קשת רייטינג ממוצע של 36.8% ו-993 אלף צופים פרטיים, ובכך עברה את השיא שרשמה בשבוע הקודם עם השקת העונה השישית.

השבוע השיקה קשת את שלב האודישנים של "מלחמת העולמות" אשר רשמה רייטינג ממוצע של 28.2% בקרב משקי בית יהודיים ו-797 אלף צופים פרטיים. חדשות ערוץ 2, כמו שאר מהדורות החדשות, "נהנתה" השבוע מרייטינג גבוה שדירג אותה במקום השלישי בטבלה השבועית עם ממוצע של 27.2% בקרב משקי בית יהודיים, זאת בשל האירועים הביטחוניים.

במקום הרביעי נמצאת מהדורת השבת של ערוץ 2 עם ממוצע של 24.8% ואילו במקום החמישי "כלבוטק" של רשת עם רייטינג ממוצע של 22.7% בקרב משקי בית יהודיים ובמקום השישי , במקביל ל"הישרדות" של ערוץ 10 מצליחה "משפחה חורגת" להוביל את רייטינג של 21.6% לעומת 19% של הישרדות.

בסך הכל מיוצגת קשת עם 3 תוכניות בעשירייה, לעומת 3 של רשת ו-4 של חברת החדשות של ערוץ 2 .

בסיכום מלחמת הראש בראש של רשת מול ערוץ 10 סביב שיבוץ "הישרדות", השבוע הצליחה רשת להעפיל על ערוץ 10 הן ביום רביעי באמצעות משפחה חורגת והן ביום שישי באמצעות "צחוק מהעבודה" שרשמה ממוצע של 16.8% .