דלק נדל"ן ממשיכה לממש נכסים: מוכרת את תחנת הדלק "הכח ראשון" לדלק ישראל בכ-41.6 מיליון שקל

נציין כי דלק נדל"ן רכשה את התחנה לפני כ-3 שנים תמורת 5 מיליון דולר, והמכירה שלה הינה ברווח של כ-120% ; המימוש הנוכחי מצטרף למימושים נוספים עליה דיווחה דלק נדל"ן לאחרונה בהיקף של למעלה מ-320 מיליון שקל

חברת דלק נדל"ן ממשיכה בתוכנית המימושים לשם הגדלת הנזילות. החברה הודיעה כי היא מוכרת, באמצעות החברה הבת, דלק נדל"ן נכסים מניבים, את תחנת הדלק "הכח ראשון", לדלק ישראל , בתמורה לכ-41.6 מיליון שקל (כ-157 מיליון שקל, ע"פ השער היציג שנקבע אתמול), שהם שווי הנכס בספרים.

נציין כי דלק נדל"ן רכשה את התחנה לפני כ-3 שנים תמורת 5 מיליון דולר, והמכירה שלה הינה ברווח של כ-120%, מה שמעיד על רצונו של בעל השליטה בקבוצת דלק, יצחק תשובה, לסייע לדלק נדל"ן להגביר נזילות.

דלק ישראל מסרה כי ההחלטה התקבלה, לאחר שלקחה בחשבון כי רכישת התחנה הינה במחיר שוק, במהלך העסקים הרגיל של החברה ואינה פוגעת בטובתה; הרכישה תואמת את מדיניות החברה בעניין רכישת תחנות תדלוק נוספות מעבר לאלה שכבר בבעלותה.

החברה סייגה ואמרה כי במידה ובעלי המניות יתנגד לעסקה, היא תובא לאישור האסיפה הכללית של דירקטוריון החברה.

הכנסות תחנת "הכח ראשון", בשנת 2008 הסתכמו בכ-3 מיליון שקל והחברה מעריכה כי היא מיצתה את יכולת ההשבחה שלה.

יצויין, כי המימוש הנוכחי מצטרף למימושים נוספים עליה דיווחה דלק נדל"ן לאחרונה בהיקף של למעלה מ-320 מיליון שקל, ביניהם כ-237 מיליון שקל עליהם דיווחה החברה כחלק מעסקה עם מגדל, סך של כ-42 מיליון שקל עבור מכירת בית הרצל בת"א וכן העסקה הנוכחית. יודגש כי כל הנכסים נמכרו לפי ערכם בספרים וללא התחיבויות בגינם.

איליק רוז'נסקי מנכ"ל דלק נדל"ן אמר היום: "המכירה הינה במסגרת התוכנית האסטרטגית והתוכנית לגיוס מזומנים עליה דיווחנו לאחרונה".

דלק נדל"ן נכסים מניבים מחזיקה בנכסים מניבים בשווי של כ-650 מיליון שקל בישראל בתחומי המסחר, המשרדים ותחנות תדלוק. כמו כן בבעלות החברה כ-25 נכסים מניבים בישראל שחלק החברה בשטחם עיקרי של למעלה מ-100 אלף מ"ר. כמו כן, בבעלות החברה קרקעות וזכויות בניה נוספות.