סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל, מרגיע: "חוסר איזון הורמונלי הוא שגרם לירידה החדה במשקלי"

המכתב שפרסם ג'ובס באמצעי התקשורת יום לפני פתיחת MacWorld נועד להזים את השמועות בשוק ביחס למצבו הבריאותי ; הרופאים מאמינים כי לאחר שנמצא הגורם לירידה במשקלו ישוב ג'ובס לאיתנו עד סוף האביב

סטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל שיגר היום (ב') למשקיעים מכתב בנושא בריאותו שבו כתב: "לראשונה מזה עשור יוצא לי לבלות עם בני משפחתי במהלך עונת החגים, במקום לעסוק במרץ בהכנות לתערוכת MacWorld. לצערי, ההחלטה שלקחתי כי מי שינאם השנה את הנאום המרכזי במסגרת המפגש השנתי יהיה פיל, הצמיח עוד גל שמועות ביחס לבריאותי, כאשר חלקם כבר דיברו על היותי על ערש דווי".

על רקע שמועות אלו החלטתי לשתף בעניין מאד פרטי את קהילת אפל, כך שכולנו נוכל להירגע ולהנות מחר מהמופע. כפי שרבים מכם יודעים, איבדתי ממשקלי במהלך שנת 2008. הסיבה היתה מסתורית לי ולרופאי. לפני מספר שבועות החלטתי לרדת לשורש העניין ולהפוך את בריאותי לעניין החשוב ביותר בו אני מטפל".

למרבה המזל, לאחר בדיקות נוספות, חושבים רופאי כי הם מצאו את הגורם - הורמון בלתי מאוזן שגרם ל"גניבת" החלבונים מגופי, הנדרשים על מנת לשמור על בריאותי. בדיקות דם מתוחכמות אישרו את הדיאגנוזה הזו. הטיפול בבעיית תזונה זו היא פשוטה יחסית, ישירה , ואני כבר התחלתי בטיפול בבעיה".

אך באותה מידה בה איבדתי כל כך הרבה משקל במהלך השבועות והחודשים האחרונים, הרופאים צופים כי יקח לי לפחות עד סוף האביב להשיב לעצמי את המשקל האבוד".

אמשיך לכהן כמנכ"ל אפל בתקופת ההחלמה. נתתי את כל כולי לאפל במהלך 11 השנה האחרונות. אני אהיה הראשון שיודיע לדירקטוריון החברה במידה ולא אוכל להמשיך ומלא את חובותיי כמנכ"ל אפל".

אני מקווה שקהילת משתמשי אפל תתמוך בי בתקופת ההחלמה, כשהם יודעים כי תמיד אשים לנגד עיני את טובתה של אפל במקום הראשון. עכשיו, לאחר שאמרתי יותר ממה שרציתי להגיד, ואת כל מה שבכוונתי לומר בהקשר זה".

בנוסף פרסם דירקטוריון החברה הודעה: "ישנה הכרה רחבה גם בתוך אפל וגם מחוצה לה כי סטיב ג'ובס היונו אחד מהמנכ"לים המוכשרים והמשפיעים ביותר בעולם. כפי שאמרנו בעבר, אם יגיעה מתישהו היום בו ירצה ג'ובס לפרוש, אתם תדעו על זה. אפל היא בת מזל גדולה שיש לה מנהיג ומנכ"ל כמו ג'ובס, והוא זכאי לכל התמיכה מאיתנו בזמן החלמתו, בה הוא בטוח וכך גם אנחנו".