עובד בפלטפורמת הבלוגים JournalSpace מחק מידע - והחברה נסגרה

על-פי הבלוג הטכנולוגי TechCrunch, העובדה שהמידע לא היה מגובה נבעה מפעולה של עובד לא מרוצה ממחלקת ה-IT של החברה, שנקט בפעולה זדונית במטרה לפגוע בחברה

כשהעובדים מרוצים, העסק מצליח - זה אחד מהתנאים לקיום חברה משגשגת, וכאשר העובדים ממורמרים, עתידה של החברה יכול להיות בסכנה. השבוע, פלטפורמת הבלוגים JournalSpace הוכיחה עד כמה הקלישאה הזו נכונה.

JournalSpace, שהייתה פעילה כ-6 שנים, חדלה לפעול השבוע, לאחר שחלק גדול ממאגר המידע הכולל את הבלוגים שהופיעו בה, לא היה מגובה ועל-כן נמחק. על-פי הבלוג הטכנולוגי TechCrunch, העובדה שהמידע לא היה מגובה נבעה מפעולה של עובד לא מרוצה ממחלקת ה-IT של החברה, שנקט בפעולה זדונית במטרה לפגוע בחברה.

בתחילה, העריכו בכירים בחברה כי ניתן יהיה לאחזר חלק מהמידע, ועל מנת להרגיע את המשתמשים פתחה החברה חשבון בשירות המיקרו-בלוגינג טוויטר, ובו עדכנה את הגולשים שרשומים באתר בצעדים בהן היא נוקטת, כמו גם בסיכויי ההצלחה להשיב את המידע שאבד. כעת מפנה החברה את המשתמשים לבלוג עזרה, ובו מפורטות ההוראות כיצד ניתן לשמור חלק מהתכנים שהם העלו, באמצעות כלים שונים.

באתר הבית של החברה כתוב כי בכוונתה למכור את הדומיין שלה ב-eBay, ולשחרר את הקוד שבו השתמשה, על מנת שקהילת הקוד הפתוח תוכל לעשות בו שימוש. "אנחנו מקווים שהדומיין יירכש על-ידי מישהו שירצה להשאיר את קהילת הבלוגרים בחיים", נכתב.