ממתינים למשהו משמעותי

הדבר הנכון לעשות מהבחינה הטכנית הוא להיות ניטראלי ביחס לתל אביב 25 בין 665-רמת התמיכה ל-710-716, אזור ההתנגדות או לנסות מסחר בתוך האזור הזה > לפני הפעמון: לקראת פתיחת שבוע המסחר בתל אביב

ת"א- 25 לא הצליח לפרוץ את ההתנגדות ב-716. כך הסתיים שבוע המסחר כשהמדד בין ההתנגדות ב-716 לתמיכה ב-665. האינדיקטורים הם דו משמעיים אבל לאור העובדה שההתנגדות ב-710-716 מוכיחה את עצמה כחזקה, נראה שהסיכויים לעליה, עליהם דברנו בשבוע החולף פחתו.

נראה שהדבר הנכון לעשות מהבחינה הטכנית הוא להיות ניטראלי ביחס לתל אביב 25 בין 665-רמת התמיכה ל-710-716, אזור ההתנגדות (או לנסות מסחר בתוך האזור הזה). אחרי פריצה של האזור הניטראלי ניתן לפתח פוזיציה בכיוון הפריצה. הגדרת המגמה לפתיחת שבוע המסחר היא תנודתית, גם לטווח הקצר וגם לטווח הבינוני. נמתין לפריצה ו/או לאיתותים משמעותיים יותר מהאינדיקטורים הטכניים.

---

זיו סגל-A level 2 Chartered Market Technician(CMT) . מרצה-חבר סגל במחלקה למימון, ביה"ס למנהל עסקים, המסלול האקדמי של המכללה למנהל. segalziv@gmail.com / http://zivsegal.blogspot.com . זיו ו/או לקוחותיו עשויים להחזיק בניירות ערך או נגזרי ניירות ערך המוזכרים כאן. הטור מעודכן לנתוני הסגירה מיום המסחר הקודם. תוכנת MetaStock באדיבות קונסיליום. אין לראות בטור המלצה לרכישה/מכירה של ניירות ערך ו/או תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים של כל אדם.