השם: כריסטיאנו רונאלדו; המקצוע: כדורגלן; ביטוח רכב: 100 אלף ליש"ט

קשר מנצ'סטר יונייטד יאלץ לשלם ביוקר אם ירצה לחדש את פוליסת הביטוח שלו על הפרארי בשווי 200 אלף ליש"ט, אותה ריסק ביום חמישי ; בינתיים הוא יאלץ לנהוג על בנטלי שעלתה לו 100 אלף ליש"ט

כריסטיאנו רונאלדו, קשרה של מנצ'סטר יונייטד, ריסק ביום חמישי את מכונית הפרארי 599 GTB היוקרתית שלו, יומיים בלבד לאחר שרכש אותה עבור 200 אלף ליש"ט. הפורטוגלי יצא ללא פגיעות פיזיות מהתאונה, שהתרחשה במנהרה מתחת לשדה התעופה של מנצ'סטר, אבל לפחות בתחום הפיננסי הוא בכל זאת צפוי לסבול עכשיו.

חברות הביטוח האנגליות לא מתלהבות כרגע לבטח מחדש את השחקן. "קודם כל, כדורגלנים הם סקטור שמוגדר תחת הגדרת סיכון גבוהה", אמר ל"גרדיאן" דובר מטעם חברת הביטוח האנגלית AA. "ההיסטוריה שלהם מוכיחה שהם שולטים יותר טוב בכדור על הדשא מאשר על מכוניות.

וחוץ מזה, בהתחשב בעובדה שהוא מתחת לגיל 25 והוא צובר היסטוריית תאונות, הפוליסה הבאה שלו על רכב מסוג זה תוכל להגיע ל-100 אלף ליש"ט בשנה. המחיר הכי נמוך שאפשר להציע למבוטח מסוג זה, בתנאי שאין לו היסטוריה, הוא 44 אלף ליש"ט בשנה".

בכל מקרה, גם ללא הפרארי אין מה לדאוג יותר מדי לרונאלדו בן ה-23, שמרוויח 120 אלף ליש"ט בשבוע. הצי הפרטי שלו כולל גם בנטלי בשווי של 100 אלף ליש"ט, שתי מכוניות ב.מ.וו ויגואר אחת. מאז שחתם ביונייטד ב-2003, הוא בזבז יותר מ-2 מיליון ליש"ט על רכישת מכוניות.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט