יעקב שחר: גאידמק הזיק לכדורגל

בראיון לתוכנית של ערוץ הספורט ברדיו ת"א, אמר הבעלים של מכבי חיפה: "גאידמק לא חשב על הכדורגל הישראלי" ; על האפשרות שבנאדו יחזור לקרית אליעזר, אמר: "התקופה שלו בחיפה נגמרה"

יעקב שחר החל לסכם היום (ב') את תקופתו של ארקדי גאידמק בכדורגל הישראלי. בראיון לתוכנית של ערוץ הספורט ברדיו תל אביב, אמר הבעלים של מכבי חיפה: "אי אפשר לנהל עסק לטווח זמן ארוך בשליפות קצרות, וזה הוכיח את זה. כל מי שבא לתקופה קצרה לכדורגל אלו אנשים שרצו לראות תוצאות בזמן קצר מאוד ועשו את מה שעשו, אבל המיידי הזה לא בהכרח היה טוב".

על הנפילה של בית"ר ירושלים אמר שחר: "צפיתי שמשהו יקרה בבית"ר, שהקבוצה הזאת רצה עם סגל די קבוע ויש לה סגל מצוין וחבל שזה קרה לקבוצה כזאת. אני לא חושב שגאידמק חשב על הכדורגל הישראלי ואני חושב שהוא לא הוסיף ועזר לכדורגל הישראלי, אלא אפילו הזיק לו. הכדורגל חייב לחזור לשפיות מכל כיוון שאתם מסתכלים עליו. במובנים מסוימים, הוא לא שפוי אבל זה לא רק עניין של כסף, אלא גם של מתקנים. אלה לא מתקנים שיכולים לקחת אותנו קדימה וזאת רק דוגמא אחת".

כששחר נשאל האם יסכים לקלוט שחקנים שעזבו את מכבי חיפה לבית"ר, דוגמת אריק בנאדו, אמר: "נצטרך להיות קרש הצלה לכל מי שייתקל בבעיות בבית"ר? בנאדו עשה עבודה נפלאה במכבי חיפה. התקופה שלו נגמרה, הוא עבר למקום אחר גם כן בזכות זה שהיה טוב בחיפה ולפי רצונו נתנו לו ללכת והיום נגדל אריקים חדשים".

על ההחלטה להגדיל את הליגה ל-16 קבוצות החל מהעונה הבאה, אמר נשיא מכבי חיפה: "הגדלת הליגה היא טעות חמורה מאוד, משום שאנחנו לא יוצרים שחקנים ברמה כדי לספק ל-12 קבוצות. אז מה יהיה אם יהיו 16 קבוצות, היא תהיה יותר טובה? השחקנים ירוויחו יותר והקבוצות יריבו על שירותיהם של השחקנים".