חצי דקת פרסום בסופרבול ה-43, משחק הגמר של ליגת הפוטבול האמריקנית (NFL) שייערך ב-1 בפברואר בטמפה, תעלה למפרסמים עד 3 מיליון דולר. אלא שיש דרכים שבהן המפרסמים יכולים לחסוך.
כך למשל, החליטה יצרנית הבירה Miller High Life לרכוש שניית פרסום אחת בלבד במהלך המשחק. לא נמסר כמה תשלם החברה עבור הפרסום, אבל לצורך הקמפיין היא תעלה עוד מסדרה של פרסומות שנמשכות שנייה אחת באתר 1SecondAd.com.
טום ריאן, מנציגי החברה, אמר ש"אין טעם לשלם כל כך הרבה כסף בשביל 30 שניות, אפשר את אותה רמת מודעת למוצר להשיג בשנייה אחת". לציבור שסקרן מה אפשר להראות בשנייה אחת, הוא אמר: "מי שימצמץ לרגע, יחמיץ את הפרסומת".
הירשם לניוזלטר והתראות ספורט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.