מוכרים את צ'לסי, לא מוכרים, אולי, האם. התעייפנו

אחרי הפרסומים לפיהם מחפש אברמוביץ' קונים במפרץ הפרסי, עכשיו מתברר שסולימאן אל-פאחים, האיש שיזם את מכירת הסיטי, מגייס קבוצת רוכשים שוויצרית-גרמנית למועדון ; ובצ'לסי מתעקשים: הקבוצה לא למכירה

השמועות סביב מכירתה של צ'לסי, קבוצת הכדורגל האנגלית שנמצאת בבעלותו של רומן אברמוביץ', מסרבות להיפסק.

אחרי שבשבוע שעבר פרסם "הסאנדיי טיימס" כי האוליגרך מחפש רוכשים למועדון במפרץ הפרסי, ידיעה שהוכחשה על-ידי צ'לסי ואף עשויה להוביל לתביעה של הקבוצה נגד השבועון, בסוף השבוע החולף דיווחה התקשורת האנגלית כי דוקטור סולימאן אל-פאחים, האיש שעמד מאחורי מכירתה של מנצ'סטר סיטי לגוף ההשקעות של שליטי דובאי בתחילת העונה בעסקה של 260 מיליון ליש"ט, מנסה לגבש קבוצת רוכשים משוויץ ומגרמניה שתגיש הצעה לאברמוביץ' עבור צ'לסי.

"זו לא הולכת להיות עסקה זולה, בהתחשב בכך שאברמוביץ' השקיע בצ'לסי יותר מ-500 מיליון ליש"ט", התבטא בנושא אל-פאחים, "ואנחנו צריכים לבדוק האם היא בכלל מוצעת למכירה". אחד מנציגי המשקיעים משוויץ וגרמניה אמר: "אני לא מאמין שיש משהו בעולם הזה שאינו מוצע למכירה. הכל בסופו של דבר תלוי במחיר".

ריי ווילקינס, עוזר המאמן בצ'לסי, הגיב לעניין היום (א') בראיון ל"סאנדיי טלגראף": "המנכ"ל פיטר קניון הבהיר את זה חד משמעית בסוף השבוע הקודם - צ'לסי לא למכירה. זו השורה התחתונה. אברמוביץ' מעוניין להמשיך לתמוך בצ'לסי".

אגב, הבוקר מפרסם "האובזרבר" כי אברמוביץ' מכר החודש רבע מתוך 40 האחוזים שלו בחברה הרוסית היילנד גולד, שמפעילה מכרות זהב. סכום המכירה עמד על 12 מיליון ליש"ט בלבד, אחרי שאת אותן מניות רכש לפני 13 חודשים ב-49.1 מיליון ליש"ט.

העיתון האנגלי מעריך כי אברמוביץ' החליט למכור את מניותיו בחברה דווקא בתקופה שהן נמצאות בשפל, כיוון שהוא סובל מבעיות נזילות.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט