היוצרים יפגינו מול בית הרשות השנייה נגד רשת - שהודיעה כי לא תגיע היום לישיבה

הישיבה היום תדון בחילוט הערבויות מזכיינית ערוץ 2 רשת עקב אי עמידתה במחוייבויות של הפקת מקור ; רשת: "לאחר שנודע לנו כי ארגוני היוצרים מתכוונים לפוצץ את ישיבת המועצה - החלטנו שבתנאים כאלה לא נגיע"

זכיינית ערוץ 2 רשת הודיעה היום (א') לרשות השנייה כי היא אינה מתכוונת לשלוח נציגים לישיבה שנקבעה היום אחר-הצהריים במועצת הרשות, שאמורה לדון בחילוט ערבויות מרשת, בעקבות אי עמידתה במחויבויות של הפקת תוכן מקורי.

במכתב ששלח היום המשנה למנכ"ל רשת, שאול מגנזי, הוא כותב למועצת הרשות השנייה: "לאחר שנודע לנו כי ארגוני היוצרים מתכוונים להגיע היום באוטובוסים כדי להפגין מול בניין הרשות, ואחר שהתברר לנו כי יש להם כוונה לפוצץ את ישיבת המועצה, החלטנו כי בתנאים כאלה, בהם הישיבה העניינית שלנו והדיאלוג הרציני שאנו מקיימים עם הרשות ינוצלו לקמפיין צבעוני ואגרסיבי שעיקרו השתלחות ברשת, לא יהיה נכון מצידנו להשתתף בדיון, אלא לקיימו במועד אחר. איננו מוצאים טעם לקיים דיון בתנאים כאלה".

מגנזי מוסיף: "אנו מזמינים, ולא בפעם הראשונה, את כל ארגוני היוצרים לבוא ולדבר איתנו, כשם שנעשה בעבר בהצלחה גדולה, כדי להגיע להבנות. אין שום סיבה שהם ידפקו מבחוץ על שערינו - הם מוזמנים של כבוד להיכנס, לשמוע ולהשמיע, בדרך עניינית ולא בשיטה של גימיקים ומהומות".

טרם נמסרה תגובת הרשות השנייה לידיעה.