טלדור טוענת: "בקשת ההגנה מפני נושים של נורטל לא תשפיע באופן מהותי"

טלדור מפיצה את ציוד הטלקום של נורטל ומגדירה אותה - לצד ספקיות ציוד טלקום אחרות - כשותפה אסטרטגית: "הפעילות העסקית תימשך במתכונתה הנוכחית ללא כל שינוי"

פשיטת הרגל של ענקית ציוד הטלקום נורטל לא השאירה את השוק הישראלי אדיש. בשבוע שעבר הגישה הפעילות הישראלית של החברה בקשה להקפאת הליכים לשתי הפעילויות בישראל - נורטל נטוורקס ונורטל תקשורת - בעקבות חוב של כ-175 מיליון שקל. אולם חוץ מהעובדים והספקים מחדלות הפירעון עלולות להיפגע גם חברות מקומיות שהפיצו את מוצרי נורטל בישראל. הנפגעת הפוטנציאלית, העיקרית כרגע, היא חברת שירותי המחשוב טלדור , שפרסמה הודעה לבורסה בנושא זה.

טלדור מפיצה את ציוד הטלקום של נורטל ומגדירה אותה - לצד ספקיות ציוד טלקום אחרות - כשותפה אסטרטגית. מכירות מוצרי הטלקום הם במסגרת מגזר התקשורת והתשתיות בפעילות החברה, אותו סיימה החברה עם כ-66 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2008, ומהווה כ-40% מסך המכירות של החברה ברבעון. טלדור מוכרת במסגרת הפעילות מוצרים של מספר חברות תקשורת המתחרות הנורטל וביניהן סיסקו.

בהודעה למשקיעים טענה טלדור כי "הפעילות העסקית בין החברות (נורטל וטלדור) תימשך במתכונתה הנוכחית ללא כל שינוי", זאת במסגרת תהליך ההתייעלות של נורטל בישראל. טלדור הודיעה כי היא ממשיכה לשווק את מוצרי נורטל בישראל אך עם זאת "תבחון יחד עם נורטל ישראל יישומם של מודלים עסקיים" חדשים בכדי לאפשר רכישת מוצרי נורטל במסגרת יותר גמישה. על רקע זה, טוענת טלדור כי "אין באמור כדי להשפיע באופן מהותי על עסקיה או רווחיותה".