אורי שני מתנגד לבקשת כונס הנכסים של גאידמק באוסיף לשכר-טרחה של 8.1 מיליון שקל

טוען כי פסיקת שכר-טרחה לעו"ד פיני יניב בסכום האסטרונומי שהוא מבקש תקשה על יתר נושיו של גאידמק לגבות את חובם ; קיטאל החזקות: יניב מבקש שכר על עבודה של כחודשיים למכירת נכס שהליך מכירתו לקח מספר ימים

אורי שני וחברת קיטאל החזקות ופיתוח בינלאומי מתנגדים לבקשת עו"ד פיני יניב, כונס הנכסים על אחזקותיו של ארקדי גאידמק בחברת אוסיף , לפסוק לו שכר-טרחה של 8.1 מיליון שקל.

לדברי שני, מדובר בהליך כינוס נכסים קצר ופשוט, ופסיקת שכר-טרחה בסכום אסטרונומי כמבוקש תקשה על יתר נושיו של גאידמק לגבות את חובם. שני מבקש מבית המשפט לנקוט משנה זהירות ולפסוק שכר-טרחה ראוי - אך לא מוגזם ובלתי מידתי.

בתגובתה של קיטאל, שהגישה עם תובע נוסף תביעה נגד גאידמק בסך כ-78 מיליון שקל, נאמר כי פעילותו של עו"ד יניב למכירת מניות אוסיף נמשכה לכל היותר כחודשיים, ואין תקדים לדרישה כזו. לדבריה, הסכום המבוקש הוא מופרז ומוגזם ביחס לכמות והיקף העבודה שנעשתה בפועל. לטענתה, עו"ד יניב מבקש 8 מיליון שקל על עבודה של כחודשיים למכירת נכס שהליך מכירתו לקח מספר ימים, וכאשר הוא משרת נושה אחד בלבד.

קיטאל טוענת עוד כי לא מאמציו של עו"ד יניב הם שהביאו למכירת המניות בסכום גבוה יותר - אלא התנגדותם העיקשת של חלק מהנושים ומציע נוסף והעובדה שנכפתה על עו"ד יניב לקיים של התמחרות.

עד כה טרם נמסרה תגובת כונס הנכסים הרשמי לבקשה של עו"ד יניב לפסיקת שכר-טרחתו. (פש"ר 2481/08).