זכיינית ערוץ 2 רשת חתמה על הסכם שיתוף-פעולה עם ynet

במסגרת ההסכם, כל תכני הווידיאו של רשת - הכוללים את "המירוץ למיליון", "שבוע סוף", ו"כלבוטק" - יקבלו נראות גם באתר ynet ; ל"גלובס" נודע כי גם התכנים של דסק החדשות של ערוץ 2 צפויים לקבל נוכחות ב-ynet

בצל המשבר הפיננסי שמאיים על האתרים הישראליים, הפורטלים המקומיים נכנסים לכוננות ספיגה. האתר של זכיינית ערוץ 2 רשת חתם על הסכם שיתוף-פעולה עם פורטל החדשות ynet.

במסגרת ההסכם, כל תכני הווידיאו של רשת - הכוללים את "המירוץ למיליון", "שבוע סוף", ו"כלבוטק" - יקבלו נראות גם באתר ynet. ל"גלובס" נודע כי גם התכנים של דסק החדשות של ערוץ 2 צפויים לקבל נוכחות ב-ynet, אם כי למהלך כזה עתידות להיות השלכות לא פשוטות על מאקו, ועל כן צפוי כי "קשת" תתנגד למהלך כזה, במסגרת הדירקטוריון המשותף של חברת החדשות.

יצויין כי אתר רשת עובר בימים אלה עיצוב מחודש. במסגרת ההסכם האמור והעיצוב המחודש, תכני הווידיאו בשני האתרים יפעלו תחת מותג משותף.

צעד זה נועד לשפר את מעמדה של ynet בכל הנוגע לתחום הווידיאו באינטרנט, כאשר בנובמבר היה אמור לעלות המיזם המשותף שלה עם HOT, שבמסגרתו עתידים להופיע התכנים של HOT ב-ynet. המיזם המשותף טרם עלה לאוויר, אולם שיתוף-הפעולה הנוכחי לא בא במקומו, וכך, תכני הווידיאו ש-ynet תציע - נדבך שבו סבלה ynet מנחיתות יחסית - יהיו עשירים ויאפשרו לה להתחרות באתרי הווידיאו המובילים - מאקו (קשת), נענע10 ואפילו בוואלה, לה יש שיתוף-פעולה עם YES.

על-פי סקר TIM לחודש דצמבר, ynet מדורג במקום ה-3 אחרי וואלה וגוגל בדירוג האתרים הפופולריים בישראל, עם שיעור חשיפה שבועי של 62.1%, כאשר בחצי השנה האחרונה התחזק ב-6.6%. אתר רשת, לעומת זאת, מדורג במקום ה-16, כאשר בחצי השנה האחרונה התחזק באתר ב-41% בכל הנוגע לשיעורי חשיפה שבועיים.

ברשת וב-ynet סירבו להגיב לידיעה.