רשת קופי בין תאפשר ללקוחותיה להדפיס בחינם ממדפסות אלחוטיות של brother

במסגרת שיתוף-פעולה יוצבו בסניפי הרשת עמדות הדפסה חופשית עם מדפסות לייזר אלחוטיות של brother, שיאפשרו ליושבי בית-הקפה לחבר את מחשביהם הניידים ולהדפיס חינם וללא הגבלה

רשת בתי-הקפה Coffee Bean וחברת המדפסות brother יוצאות בשיתוף-פעולה ייחודי וראשון מסוגו, במסגרתו יוצבו בסניפי הרשת עמדות הדפסה חופשית עם מדפסות לייזר אלחוטיות ומתקדמות מדגם HL2170W של brother, אשר יאפשרו לכל יושבי בית-הקפה לחבר את מחשביהם הניידים למדפסת בעזרת תקשורת ה-wireless ולהדפיס בחינם וללא הגבלה.

שיתוף-הפעולה ייכנס תחילה במתכונת פיילוט ל-5 מסניפי הרשת, ובעתיד הקרוב מתכוונים הגופים להרחיב את הפעילות לכלל סניפי הרשת. הסניפים בהם יוצבו המדפסות בשלב הראשוני הם הרצליה, כפר-סבא וכן סניפי רמת-החייל, אבן-גבירול ויהודה-המכבי
בתל-אביב.

רנית חיים, מנהלת שיווק Coffee Bean מסרה: "רשת Coffee Bean היתה הראשונה בישראל להפוך את סניפיה ל-hot spot, נקודות בהן ניתן לגלוש באינטרנט אלחוטי מהיר חינם, ועתה אנו שמחים כי היא גם הראשונה להציע ללקוחותיה שירות חדשני נוסף לניהול משרד נייד באמצעות מדפסות ה-wireless של חברת brother".

דני גבירץ, מנכ"ל brother ישראל, מסר: "האפשרות להשתמש בטכנולוגיית wireless בהדפסה חוסכת תשתיות וכסף ללקוח העסקי והפרטי. אין צורך בהקמת תשתית קווית, ויש אפשרות לגמישות רבה יותר באפשרויות השימוש והמיקום. אני שמח על שיתוף-הפעולה עם Coffee Bean שמאפשר לנו להדגים את אפשרויות הטכנולוגיה ללקוחות, תוך שימת לב לרמת אבטחת מידע גבוהה".