גאידמק מתכנן לוותר על האזרחות הישראלית - פנה למשרד הפנים הרוסי לצורך חידוש האזרחות

רוסיה לא מאפשרת להחזיק באזרחות נוספת מלבד שלה ; עורך דינו בראיון לגלי צה"ל: "הוא לא עתיד לחזור לישראל בחודשים הקרובים - ומתכוון למכור את אחזקותיו בבית"ר ירושלים"

איש העסקים ארקדי גאידמק פנה בימים האחרונים למשרד הפנים הרוסי בבקשה לקבל את אזרחותו הרוסית בחזרה, כך עולה מדיווח בגלי צה"ל. אזרחותו הרוסית של גאידמק נשללה ממנו בשנות ה-70' של המאה הקודמת, כשעלה לישראל. כיוון שרוסיה לא מאפשרת להחזיק באזרחות נוספת מלבד שלה, גאידמק מתכוון לוותר על האזרחות הישראלית שלו.

בשידור אישר עורך דינו הישראלי של גאידמק את הדברים. "הוא ביקש להשיב את האזרחות הרוסית בימים האחרונים - הוא אכן עשה מאמצים להשיב את האזרחות הקודמת שלו; מן הסתם הוא יוותר על האזרחות הישראלית".

לדבריו של אותו עורך דין, לגאידמק היה מעמד מעמד דיפלומטי של שליח מיוחד מטעם אנגולה ברוסיה, אך אנגולה ביטלה את המעמד לפני כמה שבועות. אם גאידמק יזכה באזרחות הרוסית שוב, לא יוכל להיות מוסגר לצרפת, בשל העובדה שבין רוסיה ובין צרפת אין הסדר הסגרה.

בתוך כך העריך עורך דינו של גאידמק כי גאידמק ימכור את אחזקותיו בקבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. "זה נכון שהחדשות לגבי התוכניות שלו מתחדשות חדשות לבקרים. אני לא חושב, ממה שאני מעריך, שהוא ימשיך להחזיק בבית"ר". לדבריו, גאידמק לישראל לא עתיד לחזור לישראל בחודשים הקרובים.