נשקלת האפשרות להעניק למיסז'ניקוב את תיק התקשורת

אפשרות נוספת שנשקלת היא להעניק למיסז'ניקוב את תיק התשתיות, כפי שמקווים בישראל ביתנו ; כמו כן, דורשת ישראל ביתנו גם את התיק לביטחון פנים עבור עוזי לנדאו

לנוכח דרישתה של ישראל ביתנו לקבל לידיה תיק כלכלי ביצועי עבור ח"כ סטס מיסז'ניקוב, עלתה בימים האחרונים האפשרות כי יו"ר ועדת הכספים לשעבר יקבל לידיו את משרד התקשורת. אפשרות נוספת שנשקלת היא להעניק למיסז'ניקוב את תיק התשתיות, כפי שמקווים בישראל ביתנו. ואולם, בליכוד מייעדים את משרד התמ"ת לח"כ משה כחלון.

בנוסף, מאחר שתביעותיה הקואליציוניות של ישראל ביתנו כוללות את אחד משלושת התיקים הבכירים - חוץ, אוצר או ביטחון - ואת תיק המשפטים עבור דניאל פרידמן - ייתכן ששלושת התיקים הנוספים שתקבל לידיה מפלגתו של אביגדור ליברמן יהיו פחות יוקרתיים, אולם משמעותיים.

תיק התקשורת נחשב לתיק ביצועי ומקנה למחזיק בו הרבה כוח מול כוח רב בשוק הסלולר ובשוק התקשורת המקומי. הסוגייה הראשונה שתעמוד לפתחו של שר התקשורת הבא תהיה האם להעניק הקלות לערוצים המסחריים והאם לאפשר לערוץ 10 להמשיך להתקיים.

כמו כן, דורשת ישראל ביתנו גם את התיק לביטחון פנים עבור עוזי לנדאו ותיק נוסף עבור יצחק אהרונוביץ'. מישראל ביתנו ומהליכוד נמסר בתגובה כי כרגע הם אינם עוסקים בחלוקת תיקים.