ב.ס.ר ונכסי אריאל מכרו את קומת המסחר בפרויקט הכיכר ברמת החי"ל ב-9.5 מיליון שקל

הקומה המסחרית משתרעת על פני שטח של 850 מ"ר ; הקומה נמכרה בתשואה של 9.5% בעסקת מזומן ; השטחים המסחריים מושכרים למסעדת שגב אקספרס של השף שגב משה, למסעדת ימימה, למסעדת כרמליס בייגל ולסוכנות השכרת הרכב Hertz

חברת ב.ס.ר פרויקטים שבשליטת נחשון קיוויתי וחברת נכסי אריאל מכרו את חלקן בקומת המסחר של פרויקט הכיכר ברמת החי"ל תמורת 9.5 מיליון שקל, כך נודע ל"גלובס".

פרויקט הכיכר ממוקם ברחוב הברזל 38 ושטחו הכולל מסתכם בכ-13 אלף מ"ר. מעל לקומת המסחר קיימות עוד שש קומות משרדים בהן מושכרים שטחים בין היתר לעיתון "כלכליסט" ולחברות היי-טק ומשרדי עורכי דין.

הקומה המסחרית משתרעת על פני שטח של 850 מ"ר. הרוכשת היא חברת השקעות פרטית שהחזיקה בשליש מהקומה ואילו עתה הפכה לבעלים היחיד של השטח. חברת ב.ס.ר וחברת נכסי אריאל החזיקו בשליש מהקומה כל אחת עד לחתימה העסקה, שבוצעה באמצעות עו"ד משה הוברמן ממשרד עורכי הדין הרמן מקוב ושות'.

הקומה נמכרה בתשואה של 9.5% בעסקת מזומן. השטחים המסחריים מושכרים למסעדת שגב אקספרס של השף שגב משה, למסעדת ימימה, למסעדת כרמליס בייגל ולסוכנות השכרת הרכב Hertz.

חברת ב.ס.ר הקימה את הפרויקט במסגרת קבוצת רכישה והשלימה אותו לפני כשלוש שנים. בניית הפרויקט ארכה שנתיים וחצי והיקף ההשקעה בו הסתכם ב-30 מיליון דולר.

פרויקט הכיכר הוא הפרויקט השלישי שהקימה ב.ס.ר ברחוב הברזל אחרי פרויקט המשרדים והמסחר אחדות א' בן ה-12 אלף מ"ר ופרויקט המשרדים והמסחר אחדות ב' בן ה-12 אלף מ"ר.

לאחרונה ארגנה חברת ב.ס.ר קבוצת רכישה של 35 שותפים לרכישת קרקע בבני ברק להקמת מגדל המשרדים ב.ס.ר 3. מגדל זה יתנשא לגובה של 35 קומות ויכלול 40 אלף מ"ר שכבר שווקו מראש לפי מחיר מכירה ממוצע של 2,015 דולר למ"ר כולל גמר. היקף ההשקעה בבניין זה צפוי להסתכם בכ-360 מיליון שקל.