ספורטפייב תשווק חבילות תיור VIP למונדיאל 2010, המחירים: עד 1.5 מיליון דולר

החבילה האקסקלוסיבית תתן לחברה שרוצה לפנק את עובדיה אפשרות לצפות ב-36 משחקים בתאי צפייה, בתמורה לסכום שבכותרת ; אם ישראל תעפיל לדרא"פ, צפייה בשלושת משחקיה מתאי הכבוד תעלה 4,500 דולר

למרות שעבור לא מעט אנשים מדובר במותרות בימים אלו, בחודשים הקרובים אפשר יהיה לראות את ההצעות שקוראות לציבור הרחב לצאת למונדיאל בדרום אפריקה לפני ש"מקומות בטיסות לא יישארו" או ש"כרטיסים למשחקים יימצאו רק בידי הספסרים". החבילות הזולות ביותר צפויות להתקרב למחירים של כ-5,000 דולר לאוהד. או קצת פחות למי שיצליח להרכיב חבילה בכוחות עצמו.

אבל מתברר שגם בימים אלו יש מי שהופך את גביע העולם לחווייה שיכולה לעלות סכומי כסף דמיוניים. חברת השיווק ספורטפייב קיבלה מפיפ"א את הזיכיון הבלעדי לשווק את חבילות ה-VIP למשחקים בדרום אפריקה. מדובר בחבילות שכוללות ישיבה בתאי צפייה אקסקלוסיביים או במקרה הגרוע "רק" בתא הכבוד של האצטדיון.

החבילה האקסקלוסיבית ביותר מציעה לחברה מסוימת שרוצה לפנק את העובדים שלה אפשרות לצפות ב-36 משחקים, כולם בתא צפייה פרטי, ולשלם עבור התענוג סכום של מיליון וחצי דולר. מדובר במחיר ממוצע של כ-1,764 דולר לכרטיס בודד למשחק.

יש גם חבילות "משפחתיות" יותר. למשל, ארגון שירצה לקנות לארבעת העובדים המצטיינים שלו כרטיסים לארבעת משחקי ההכרעה של המונדיאל (משחק משמינית הגמר, רבע הגמר, חצי גמר וגמר) ישלם בסך הכל 56 אלף דולר עבור ישיבה בתא כבוד. בכל המקרים מדובר על חבילות שכוללות כרטיס כניסה למשחק, ובנוסף את כל הפינוקים הנלווים במהלך משחק (אוכל, שתייה וכו'), והסעות מהמלון לאצטדיון ובחזרה.

ומה לגבי אוהדים שרוצים לראות את נבחרת ישראל? בגלל חשש של אוהדים לרכוש כבר עכשיו חבילות למשחקי הנבחרת במונדיאל, מהחשש שהנבחרת כלל לא תעפיל, מציעה ספורטפייב כרטיסי VIP שמי שירכוש אותם, יוכל לקבל החזר מלא במידה והנבחרת לא תעפיל. כרטיסים לשלושת משחקי נבחרת ישראל בשלב הבתים במונדיאל ליציע הכבוד, יעלו לכל אוהד 4,500 דולר - ממוצע של 1,500 דולר לכרטיס למשחק.

ואם למשל אתם אוהדים את נבחרת הולנד ומאמינים שהיא תגיע לגמר, אתם יכולים לרכוש כרטיסים לתא הכבוד לכל שבעת משחקיה של הנבחרת עבור 17.5 אלף דולר בסך הכל. במידה והנבחרת תודח בשלב כלשהו בנוקאאוט, תוכלו לקבל החזר מלא על המשחקים שלא התקיימו.

יאיר שר מספורטפייב אומר כי "החבילות שאנו משווקים מיועדות בעיקר לשוק העסקי. חברות שרוצות לפנק מנהלים ולקוחות חשובים רוכשות כרטיסי פרימיום ותאים פרטיים באירועי ספורט מובילים, כפי שקורה בישראל במקרה של היכל נוקיה. בנוסף, אנחנו בונים גם על בעלי אמצעים בשוק הפרטי. לא כל מי שנרשם באתר של פיפ"א לרכישת כרטיסים רגילים יזכה בהגרלה, ואז ייווצר מצב שלא יהיה הפרש גדול במחיר בין כרטיסים רגילים מספסרים לבין כרטיסים ליציע הכבוד שימכרו בלעדית על ידנו".

רוצה לקבל בחינם לתיבת המייל שלך את כל העדכונים העסקיים מעולם הספורט? הירשם עכשיו לניוזלטר והתראות ספורט של גלובס