בכירי קהילת הנדל"ן ייקחו חלק בפסגת הנדל"ן 2009 של "גלובס"

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, תיערך ב-1 באפריל ; בין השאר תדון הוועידה בהשפעת המשבר הכלכלי העולמי על ענף הנדל"ן ובסיכוני האשראי הצפויים בעקבות המשבר

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, בשיתוף התאחדות הקבלנים ובנק מזרחי-טפחות, ובהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תיערך ב-1.4.2009.

דוברים רבים ישתתפו בפסגת הנדל"ן וידונו בנושאים רבים ומגוונים, כגון: איך השפיע המשבר הכלכלי העולמי על ענף הנדל"ן, מהם סיכוני האשראי הצפויים בעקבות המשבר, איך תעמוד המערכת הבנקאית במשימת מימון ענף הבנייה הישראלית, האם תימשך צניחת מניות הנדל"ן או שבקרוב נחווה התאוששות, מהי תחזית שיווק הקרקעות על-ידי מינהל מקרקעי ישראל, מה מצב הנדל"ן העסקי במדינת ישראל ועוד.

בנוסף, ידונו גם בפרויקטים של פינוי בינוי והשבחות מבנים, ובסוגיה האם זו תקופה של הזדמנויות נדל"ן בארץ ובעולם.

פסגת הנדל"ן של "גלובס" היא גורם דומיננטי בדיאלוג הישיר בין בכירים מקהילת הנדל"ן בישראל ומקבלי החלטות ובין אורחים בכירים מהעולם. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם, יועלו לדיון המגמות האחרונות בענפי הנדל"ן השונים, הדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה: *5988