תקלה נוספת פגעה הלילה בזמינות של Gmail

גוגל מסבירה בהודעה בבלוג שלה כי התקלה אירעה למשך שעתיים וחצי בלילה, בזמן "שרוב המשתמשים בארה"ב ישנו" ; זוהי הפעם השנייה בחודש האחרון שבה השירות הופך ללא זמין עבור המשתמשים

שירותי הדואר האלקטרוני מבית גוגל - Gmail - לא היה זמין היום (ג') פעם נוספת. שירות הדואר הפופולרי, שבו משתמשים יותר מ- 113 מיליון משתמשים (לפי נתוני ComScore), לא היה זמין היום "לקבוצה קטנה של משתמשים", כך מסרה היום החברה בהודעה. גוגל מסבירה בהודעה בבלוג שלה כי התקלה אירעה למשך שעתיים וחצי בלילהף בזמן "שרוב המשתמשים בארה"ב ישנו".

זוהי הפעם השנייה בחודש האחרון שבה השירות הופך ללא זמין עבור המשתמשים, לאחר הפעם הקודמת באמצע פברואר, אז הוגבלה הזמינות של השירות למספר שעות. במשך השנים האחרונות התרגלו מאות מיליונים בעולם לגשת באופן חופשי לשירותי הדואר של גוגל והם הפכו למובנים מאליהם, כך שאי הזמינות גרמה לגל של תגובות נזעמות כלפי גוגל, וגם שמץ של ביקורת וחשש מתופעת מחשוב הענן בכלל.

זוהי אינה התקלה היחידה ממנה סבלו משתמשי השירותים בגוגל לאחרונה. בסוף השבוע נחשפו משתמשי גוגל לתקלה נןספת כאשר באג תוכנה, חשף מסמכים שאמורים להיות חסויים ביישום ה-Google Docs, של החברה, שהוא המקבילה של גוגל לתוכנת הוורד מבית מיקרוסופט. הבעיה תוקנה במשך סוף השבוע ולפי הערכות התקלה פגעה בכ-0.05% מהמסמכים הדיגיטאליים שמאוחסנים על שרתי גוגל.