מנכ"ל ג'נרל אלקטריק: הזרוע הפיננסית תיהיה רווחית ברבעון הראשון של השנה וב-2009 כולה; לא נדרש לה הון חיצוני

מייקל ניל בכנס משקיעים בניו יורק: 93% מהמימון ארוך הטווח, שנע בין 42-45 מיליארד דולר, הושלם לשנה הקרובה ; החברה הודיעה כי היא מחוייבת ל-GE קפיטל, ובכך נרמז כי אין בכוונת החברה לבצע ספין אוף שלה

ג'נרל אלקטריק הודיעה היום (ה') כי היא צופה שחטיבת הפיננסים, GE קפיטל תיהיה רווחית ברבעון הראשון של השנה ולשנת 2009 כולה. החברה הודיעה כי היא מחוייבת ל-GE קפיטל, ובכך נרמז כי אין בכוונת החברה לבצע ספין אוף של הזרוע, וכי יש לה מספיק הון על מנת לעבור את המשבר הכלכלי הנוכחי.

החברה הודיעה כי 93% מהמימון ארוך הטווח שלה, שהיקפו נע בין 42-45 מיליארד דולר, הושלם כבר לשנה הקרובה וכי אין לה צורך בהון חיצוני. את הדברים אמר מנכ"ל ג'נרל אלקטריק, מייקל ניל בכנס משקיעים בניו יורק.

"על מנת לתת למשקיעים שלנו עוד אישור והכרה במצב הנוכחי של חוסר ודאות בשווקים, ביצענו מבחני רגישות לזרוע הפיננסית, כאשר עשינו שימוש בהנחות התואמות את הנחות הבסיס של הפדרל ריזרב ובחינות מחמירות יותר, אשר לקחו בחשבון עלייה של 10% ברמת האבטלה וירידה של יותר מ-3% בתמ"ג ב-2009. אפילו תחת ההנחות הקשות ביותר, אשר באופן פוטנציאלי יכולות להצביע על הפסדים ועל החרפה משמעותית בתנאי השוק, GE קפיטל עדיין תצליח לסיים את השנה באיזון ולא יידרש לה הון נוסף".